16 Mart 2014 Pazar

4. haftanın sonuna geldik :) 


Şaka maka diyette 1 ayı tamamladık. Yeri geldi bozmadık değil tabi ama, günlük hayatımızı diyete uyarladık diyebiliriz :) Her pazar olduğu gibi Pelin'le bu haftanın değerlendirmesini yapmak için kahvaltıda buluştuk. Aslında dünden heveslenip dışarıda kahvaltı yapma planlarımız vardı ama yağmurlu bir hava vardı. Bu yüzden Pelin'i bana çağırdım. Peynirli klasik omletimden hazırladım :) Tabaklarımızı zeytin, hindi füme ve salatalık, domatesle süsledim. Pelin'e sade, şekersiz kahve, kendime de açık bir çay koydum :) İçine de biraz ıhlamur attım. Hala iyileşemediğim için sade ıhlamur içmesem de çayımın içine atmayı ihmal etmiyorum :)

Bu hafta biraz klasikleşen listelere farklı tatlar katmaya karar verdik. Özellikle özlediğimiz lezzetleri aralara sıkıştırmayı düşünüyoruz. Vücudumuzdaki değişmeler dışında, düzene giren öğünlerimiz bizi daha çok mutlu ediyor. Dışarıda yemek yerken etrafımıza bakmadan diyetimize uygun yemekler seçmeye başlamış olmak bile büyük bir gelişme. Diyette olanların da en büyük sorunlarından biri budur diye düşünüyoruz :) 

Her pazar kahvaltısından sonra klasikleşmiş olan türk kahvemizi yaptım. Yanına da listede elma demiş ama, ben Mavi-Yeşil light elmalı bisküviden koydum. Bu şekilde elma yemiş olduk diyelim :)

Öğle yemeği için tavuklu salata yaptım bize. İçine de biraz peynir attım. Diyetlerin vazgeçilmezlerinden biri olan tavuklu salata hepimizin kurtarıcı öğünlerinden biridir diye tahmin ediyorum :)

Pelin'i yolculadıktan sonra evi biraz toparladım ve televizyon karşısında geçtim. Yanıma bir elma aldım. Bir de bitki çayı demledim. İnsan hasta olunca çabuk yoruluyor, pek de bir şey yapmadık. Bu şekilde ara öğünü de geçirmiş oldum.

Akşam yemeğinde listeye uymadım ve evde kalan tarhana çorbasını içtim. Hastayken insanın katı bir şey yiyesi gelmiyor. Bir de tabi evde kalanları değerlendirmek de lazım :) Kalan tarhana çorbasıysa, değerlendirmesi daha bir zevkli oluyor. 

Sizin bu hafta için önerileriniz neler? :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -