5 Şubat 2014 Çarşamba

Selam!

Ben Fat coach'lardan esmer olanı.. 

21 yaşındayım.. Gerçi her yere girerken kimlik soruyorlar, o ayrı :) Şaşırtmayacağım kimseyi. Yok şunlar oldu bunlar oldu da kilo aldım değil benim hikayem, kendimi bildim bileli kiloluydum.. 

Bir çok kez diyetisyenlere gittim ve bir çok kez spor salonlarına kayıt oldum. Çok emek, zaman ve para harcadım diyet endüstrisi için ben de tüm kilolu gençler gibi.. Ama bunların hiç biri beni motive etmiyordu. Ne yazıldığım spor salonlarına bir aydan fazla gittim, ne de diyet listelerine bir haftadan fazla sadık kalabildim..

Hele ki benim gibi gıda sektörünün içinde olup, bir de bu sektörün en tatlı kısmında olursanız, işler çok başka bir boyut alabiliyor. Hep pastacı olmak istedim, oldum da.. Şimdi sadece üretim aşamasında bulunacak olmak beni üzüyor olsa da, değişim için başlangıcı buradan yapıyorum.

Ve burası benim yeni başlangıcım oldu..


Gizem.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -