23 Şubat 2014 Pazar

Şaka maka 1. haftanın sonuna geldik.. 


Haftanın değerlendirmesini yapmak bahanesiyle, Gizem'le güzel bir pazar kahvaltısı yapalım dedik. Lor peynirli, bol karabiberli bir omlet yaptım. Tane karabiber kullanabilirsiniz, benim hoşuma gidiyor verdiği tat. Yanına limon soslu salatalık, domates ve maydanozdan bir salata hazırladım. 3'er tane zeytin koydum tabaklarımıza. Bir de tam buğday ekmeğini çok az fırında bırakarak kızarttım. 

Kahvaltımızın üzerine şekersiz bol köpüklü birer türk kahvesi içerek, gerçekten haftanın değerlendirmesini yapmaya başladık. Vücudumuzda, cildimizde hissettiğimiz değişimlerin yanı sıra psikolojik olarak da ilk haftayı böyle rahat atlatmanın sevincini yaşıyoruz :) Bu rahatlığın asıl sebebi tek başımıza değil, birlikte bu işe koyulmamızdı. Her gün enerjik uyanıyor, günü dolu dolu yaşıyor ve kendimizi her zamankinden daha iyi hissediyoruz. Aynı şeyleri yiyip, aynı egzersizleri yapıp, aynı değişimleri birbirimizin üzerinde görebilmek bizi motive ediyor. Size ulaşmak istememizin de asıl nedenlerinden biri bu. Hep birlikte değişimleri görebilmek :)

Bu işe kalkışırken tereddütlerimiz olmadı değil ama şimdi iyi ki başlamışız diyoruz. Diyet yapmak işkenceden çok bir zevke dönüştü bizim için. Umarım bu enerjiyi sizlere geçirebilmişizdir. Sizin de bize geri dönüşlerinizle bunu daha çok hissediyoruz. Paylaşımlarınızı yayınlamak için sizlerden de fikirlerinizi bekliyoruz her zaman. Çok şey öğreniyoruz sizlerden :)

Kahvaltı uzayınca, kahvelerin yanına Mavi-Yeşil light bisküvisi alarak ara öğünü de bu şekilde geçiştirdik. Öğle yemeğinde Gizem'e de yaptığım kerevizden tattırmak için birer tabak kereviz yemeği koydum. Bu sefer marul yerine yanında light yoğurtla yedik. Soğuk birer limonlu sodayı da üzerine içtik. Limonlu soda derken tabi ki hazırlarından bahsetmiyoruz. Sade sodaya biraz limon sıkıp, veya tercihinize göre bir dilim limon atıp içebilirsiniz.

İkindi öğünümüzde gene kış aylarında bolca bulabileceğimiz bir meyve olan portakalı tercih ettik. Gizem'i geçirdikten sonra etrafı toparlarken vakit hızlıca geçmiş, akşam yemeği gelmiş bile. En sevdiğim sebzelerden biri olan kabağı çok özlediğimi fark ettim. Benim için yapımı da en kolay olanlardan biri. Ben kabakları diri diri seviyorum. O yüzden kabakları küp küp doğrayıp, üzerlerinde biraz su gezdirip fırında ızgara yapıyorum. Çok pişirmeden yoğurtla karıştırıp üzerlerini dereotu ve pul biber ile süslüyorum. Yanına da bir dilim tam buğday ekmeği ile yedim. Hem güzel, hem de çok sağlıklı bir akşam yemeği oldu.. 

Hepinize afiyet olsun! Kilo ölçümünde bol şans.
Pelin :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -