23 Şubat 2014 Pazar

Malzemeler
3 litre su
3 adet büyük boy elma
2 adet limon
1 tatlı kaşığı tane karabiber
1 çubuk tarçın


Hazırlanışı
Tüm malzemeleri yıkandıktan sonra, sap çekirdek ayıklanmadan iri parçalara kesip bir tencereye atalım. Yüksek ateşte kaynatalım. Su miktarı koyduğunuzun yarısına kadar geldiğinde altını kapanabiliriz. Çayınıza ıhlamur ilave edip tat verebilirsiniz. Her ara öğünde bir bardak tüketilmelidir.

Afiyet olsun!

{ 4 yorum... read them below or Comment }

  1. Sizde ayni benim gibi yapmissiniz,bende 3 elmali yapiyorum.Böylesini daha severek iciyorum.Normalde bir elmayla yapiliyor.Ihlamur disinda Mate cayi ve evde olursa maydanoz sapida eklemisligim vardi.

    Bende bu hafta hergün pisirip ,icmek istiyorum.

    Metabolizma iyice calissin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 3 elma kullandık, elma aromasını çok sevdiğimiz için :) Bu hafta ilk defa deneyeceğiz günde 2 bardak içmeye çalışıcaz :)

      Bakalım neler olucak :)

      Sil
  2. Bende yaptım tadı güzel ama ıhlamur ekleyince daha lezzetli oldu. Önümüz yaz metobolizmaları çalıştırmak lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ıhlamur lezzet katılıyor gerçekten :)

      Sil

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -