14 Nisan 2014 Pazartesi

OF BIKTIM ŞU PAZARTESİLERDEN! 



Pazar gününden sonra pazartesiler de hiç çekilmiyor! Kalk sabahın köründe git okuluna işine, çok zor! Zaten yataktan sürünerek kalkınca çok zor oluyor, kahvaltı hazırlamak. Bende pratik olsun diye nestle nesfit tercih ediyorum, hem çok seviyorum, hemde tok tutuyor beni.

Ama sonuçta bir kase corn flakes ne kadar tok tutabilir ki.. 11 gibi tekrar acıktım. Hemen elmama sarıldım. Yanımda badem de vardı, ikisi beraber süper gitti açıkcası! Elma en sevdiğim meyve hatta ara öğün! O yüzden benim için elma yemek doymaktan önce bir zevk meselesi :) Önceden iskender yemekten zevk alıyordum, artık elmaya düştük.. Bakalım daha neler göreceğiz :)

Öğle yemeğinde bugün dışardaydık, salata söyledim kendime. Akdeniz salatasının üzerine de nar ekşisi döktüm. Salatanın içinde kızartmış ekmek vardı. Her çeşit ekmekten kızartıp koymuşlar, beyazları ayıkladım tabi ki! Çünkü onun bir kere tadını alırsam, tam buğday ekmeğine yeniden alışmak gerekecek! Yemeği uzun uzun yedik, 1 saat oturdum yemeğin başında neredeyse, o yüzden ikinci bir ara öğüne gerek kalmadı pek. Ama yinede bağırsaklarım için yedim 3 kuru kayısıyı. 

Eve gelince, her zaman ki gibi yemeğim hazırdı. Sarımsaklı yoğurt, ıspanak ve tam buğday ekmeğiyle gayet bilindik bir menü tercihi :) Ama çokta seviyorum, sürekli dönüp dolaşıp ıspanak yiyormuşum gibi hissediyorum bu aralar :) Ama bir yemek yapılınca bir iki öğün gidiyor yapıcak bir şey yok :) Zaten mevsim değişmek üzere, yeni tatlar aramıza katılıcak :) Yaz yemeklerini çokta özledim açıkcası!

Hepinize sevgiler, Pelin .. :)

{ 1 yorum... read them below or add one }

  1. Nesfitin icine, 1-2 kasik yulaf ezmesi, 1tatli kasigi keten tohumu,1elma yada armut

    dograyip yiyebilirsin,daha tok tutacaktir,deneyebilirsin...

    YanıtlaSil

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -