22 Mart 2014 Cumartesi

Güzel bir kahvaltı gerçekten günü daha enerjik kılıyor :)

Yoğurt ve meyve ile hızlı ve doyurucu kahvaltılar yapabiliyoruz diyetlerde. Ama tabi ki güzel bir Türk kahvaltısının yerini tutmuyor :) Bu sabah şöyle güzel bir omlet yaptım kendime. Hava da çok güzeldi. Örgü peynirini çok seviyorum. Tuz oranı fazla olan peynirleri çok seviyorum diyebilirim :) Bir oturuşta pakedi bitirdiğim oluyordu. Bu yüzden omletin yanına biraz örgü peyniri aldım. Hindi füme çok kullandık geçen haftalarda, biraz da tavuk jambon denemek amaçlı iki dilim tavuk jambon koydum tabağıma. Bir dilim kızarmış tam buğday ekmeği, bir de açık çay ile çok güzel bir kahvaltı oldu. Domates ve salatalığı da dilimleyip tuzlayarak renk verdim tabağıma.

Ara öğün için soğuk süt içmeyi pek beceremediğimden içine biraz kahve koyarak içtim. Isıttım da tabi. Yanına da en sevdiğim diyet bisküvilerden biri olan Mavi-Yeşil light elmalı bisküviden aldım. Pelin'in tavsiyesiyle denemiştim bunu da. Süte bandırıp bandırıp yedim :)

Öğle yemeğinde uzun süredir sadece salata yemediğimi farkettim. Hep yanında et veya başka bir yemek oluyordu. Salatanın malzemesi bol olunca kendi başına o kadar doyurucu oluyor ki. Ben de blog'daki en sevdiğim lezzetlerden biri olan Aşure Salatası yedim. İçindeki buğday ve nardan alıyor adını. En azından bize aşureyi andırdığı için o şekilde adlandırmayı seçtik :)

Ara öğünde bir kaç kuru kayısının yanında ceviz yedim. Kuru meyvelerle yeşil çayı sevmeye başladım. Blog'daki bir okuyucumuz tavsiye etmişti, çok yararı oldu :)

Akşam yemeğinde ızgara levrek vardı. Büyük balıkları ızgara olarak seviyorum. Yanına da en yakışan yeşillik tabi ki roka. Roka salatasıyla çok güzel bir akşam yemeği oldu :)

Bizimle yola çıkan okuyucularımız olduğunu öğreniyoruz instagram üzerinden :) Bu bizi çok mutlu ediyor. Lütfen siz de tavsiyelerinizi bizimle paylaşın :)

Gizem


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -