24 Şubat 2014 Pazartesi

Bu sabah itibari ile artık yediklerim de eskisi kadar özgür değilim. .

Çünkü okula gitmeye başladım, okul açılalı 2 hafta falan oldu bile zaten, sadece ben yeni yakalıyorum diyelim :) Pazartesileri 9.30 gibi evden çıkmam gerekiyor.. Bu yüzden 8'de kalkıp hemen kahvaltı yapıyorum. Öncelikle her zamanki vazgeçilmezim olan şekersiz kahvemi içtim. Bu aralar bloglarda görüyorum şu yeşil kahve mevzusunu bende.. Bi ara alıp denicem. Çok faydaları varmış.. bakalım tadı nasıl :) Bu haftaki diyet listesinin kahvaltıları gayet doyurucu. Peynir, zeytin, domates salatalık ve 1 dilim tam buğday ekmeği. Ben tuzsuz zeytin aldım bu hafta için, ama tadına alışmam biraz zaman alacak sanırım :) 

Yanımda termos da taşıyorum, detoks suyunu ve baya bir meyve çerez falan yanında su.. Yani çantam o kadar ağırdı ki bugün söylenip durdum :) Yalan yok, çantamda garip bir koku bıraktılar :) Ama yapacak bir şey yok. 5 fındıkla çay gibi içtim detoks suyunu.. Tadını nasıl tarif etsem.. Çok 'baharatlı' bir tadı var, insan içerken iyi geldiğini hissediyor. Öğle yemeğine saat 12'de çıktım, çok acıkmamıştım ama başka da vaktim yoktu.. Şimdi meyve salatası yapmak için pek müsait bir ortam olmadığı için 4 mandalina, 1 adet elmayı olduğu gibi yedim. Yerken arkadaşlarımın otlanacağını hesaplamamıştım o bir sıkıntı oldu tabi :) Ama zaten detoks suyundan mıdır bilmiyorum, ciddi bir tokluk vardı midemde. 

3,5 gibi tekrar bir ara yakaladım, detoks suyunu içtim bademleri yedim. 5'te okuldan çıktım. Eve geldim 6'da akşam yemeğimi yedim. Zaten yemeğim hazırdı, annem sağolsun :) Bulgurlu zeytinyağlı pırasa, gayet lezzetliydi. Yanında yoğurt yedim. Baya doymuştum aslında.. Ama bugün canım annemin doğum günü! Tabi bir ufak kutlama yaptık evde. Hediyeler pasta kesimi falan.. Ben de ince bir dilim pasta yiyip, bir bardak ligth kola içtim. Pişman değilim, çünkü normalde yiyeceğim porsiyonun yanından bile geçmedim :) Hele benim gibi tatlı aşığı bir insan için gayet iradeli bir davranıştı :)

Ne yazık ki biz diyet yaparken hayat durmuyor işte.. Yani bir odaya girip, kilo verince dışarı çıkmamız pek mümkün değil.. O yüzden hayatı diyete uyarlamamız şart.. Ben de elimden geldiğince bunu yapıyorum. Zaten öyle olabilseydi, bu kadar zorlanmazdık sanıyorum ki.. Neyse bugün de böyle geçti işte.. İyi ki doğdun annem! Seni çok seviyorum! 

Pelin :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -