12 Nisan 2014 Cumartesi

Keşke hep cumartesi olsa !



Cumartesi sabahımı bol uykuyla geçirdim bugün. Kendime güzel bir kahvaltı tabağı hazırladım. Domates salatalıkları doğradım, yanına beyaz peynir ve 5 tane zeytin aldım. Tam buğday ekmeğimi kızarttım. Yanında da sade kahvemle süper oldu :) 

Domates salatalığın üzerine 1 çay kaşığı zeytinyağ gezdiriyorum normalde ama normal zeytin yediğim için bu seferlik atladım. 

Uzun zamandır kendime vakit ayırıp bir kitap okuyamamıştım, bugün hem biraz kafa dinlemek hemde uzun süredir yarım kalmış olan romanımı bitirmek için kitap okudum. Ara öğün gibi içmedim bugün çayımı ama kitap okurken çayın yanında kuru kayısı ve fındık atıştırdım. 

Öğle yemeğimi saat 2'de yedim. Zeytinyağlı enginara bayılırım! Yanında da yoğurt yedim bir kase. Bir bardakta ligth kola içtim. Kola sözümü bozdum ama devamı gelmeyecek :) Böyle durumları engellemek için bazı şeyleri evde bulundurmamak gerekiyor aslında, ama tek yaşamayınca insanların isteklerinede müdahale edemiyorsun..

Akşam yemeğinde canım pilav çekince, kepekli pirinçten çok az pilav yaptım. İçine sivri biber, soğanda koydum. Pul biberle ve yoğurtla onu yedim. Çok seviyorum karbonhidrat almayı malesef :) Ama bol lifli karbonhidratlar diyette dostumuz. 

Tüm gün toplam 2 litre su içtim, dahada devamı gelir :)

Hepinize sevgiler, Pelin :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -