13 Nisan 2014 Pazar

Detoks haftasını da bitirip, tartılmak için hazırlanıyoruz :)

Bugün detoks haftasının son günü ve ben gerçekten vücudumdaki atamadığım o şişliği atmaya başladığımı hissediyorum. Detoks haftasında olmasak bile detoks suyunu tüketmeyi ihmal etmemeliyiz. Gerçekten vücuttaki ödemi atmaya yardımcı oluyor. Tabi unutuyoruz bunu bir sonraki detoks haftasına kadar genelde :) Ama olsun takipçilerimiz bize her konuda destek oldukları gibi, detoks haftasındaki yorumları ve tarifleriyle de çok yardımcı oldular. Detoks suyu konusunda da hatırlatmalar yapacaklardır diye umuyorum :) Pazar kahvaltısını çok seviyorum ama pek uzatacak vaktim olmadığı için tam buğday ekmeğinden beyaz peynirli bir tost yaptım kendime. Sınavlar başladığı için en sevdiğim öğün olan kahvaltıyı kısa tutmak zorunda kalıyorum. Uzatıp, midemi şişirip yorgunluk çökmesini istemiyorum üzerime :)

Ara öğün için bir bardak detoks suyunun yanına bir kaç tane kuru kayısı aldım. Detoks haftalarında protein haftalarındaki gibi kuru kayısıya veya Activia yoğurtlarına çok ihtiyaç duymuyoruz. Ama detoks suyunun yanında güzel gidiyor diyebilirim :)

Öğle yemeği için evde olan mercimek çorbasından bir kase içtim. Bir dilim tam buğday ekmeği kızarttım. Mercimek gibi kıvamı koyu olan çorbalar çok doyurucu oluyor.

Diğer ara öğün için tekrar bir bardak detoks suyu aldım ve yanında da hızlıca muz yedim. Mutfağa fazla girmemi gerektirmeyen yiyecekler tercih ediyorum ki canım başka bir şey yemek istemesin :) Yoksa ne mutfaktan çıkabiliyorum, ne de ders çalışabiliyorum. Mutfaktan çıkamamak derken tabi ki bir şeyler atıştırmıyorum :) Ama kendim yemek yapmak yerine evde olanları değerlendiriyorum diyelim.

Akşam yemeği için aslında diyetlerde çok tercih edilen, ama nedense benim yemeyi ihmal ettiğim bir besin olan lahana vardı. Güzel bir lahana yemeği yedim :) Özlemişim lahanayı. Daha sık tüketmeliyim :) Yanında da bir kase yoğurtla doyurucu bir akşam yemeği oldu.

Detoks haftasından sonra nasıl bir diyet uyguluyorsunuz? :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -