3 Mart 2014 Pazartesi

Bu sabah 7'de kalkıp 7.20'de evden koştur koştur çıkan öğrenci draması yaşadım :) 

Okula yetişicem diye kahvaltı yapamadım.. Sabah trafiğinde boğaz köprüsünü geçip yaklaşık bir saat sonra okula geldiğimde midemden de açlık sesleri geliyordu ama derse geç kalamazdım boşverdim açlığı ve okula gittim. Ben geç kalsam yarım saat bıdı bıdı yapıcak olan hocamı tam bir saat bekledim :) Yapıyolar arada böyle işte.. Neyse bu esnada kahvaltı etmiş oldum bende :) Marketten çıtır elma, ligth ayran ve diyet bisküvi aldım onlarla kahvaltıyı aradan çıkarttım. 

Artık takip edenler ezberlemiştir, ben ceviz yiyemiyorum, alerjim var :( Onun yerine badem yiyorum. Çantama sabahtan atmıştım zaten kuru erik ve bademlerimi, saat 11 civarı onları yedim. 

Öğle yemeğinde şansıma okulda bulgur pilavı vardı, biraz bulgur pilavı yoğurt ve bolca salatayla öğle yemeği güzel geçti :) Yanımda adana dürüm yiyen arkadaşlarıma burdan selamlar :) Canım çekmedi desem yalan olur ama hedef büyük yapıcak bir şey yok. Okulda çıkan salatalar çok havuçlu oluyor birde basıyorlar yağı, hazır tabak şeklinde durdukları için yemekhanede havuçları tek tek ayıklamak gerekiyor yağ içinse yapıcak bir şey yok.. Tüm kamu binalarımızın sorunu bu zaten, salata olsun diye salata koyuyoruz yemekhanelere ama belki biraz çeşitli lezzetli salatalar olsa menülerde daha çok insan tercih ederdi? Toplum olarak daha sağlıklı olurduk, öyle değil mi?

Neyse konuyu dağıtmadan devam ediyim.. Yanımda salatalık taşımak istemediğim için, onun yerine ben ikinci ara öğünde de badem yedim. Çünkü salatalıkla dolanmak koku açısından ve hijyen açısından pek iyi bir fikir değil diye düşünüyorum :) Zaten okulun ortasında çantamdan salatalık çıkartım yesem, çok hoş bir tablo olmazdı bence :)

Eve 6 gibi geldim, her zamanki gibi annem beni düşünmüş bana hazırlamış her şeyi :) Domates çorbası benim en sevdiğim çorbadır, üzerine azıcık ligth kaşar peyniri rendeledim. Biz domates çorbasına maydanozda atıyoruz piştikten sonra, çok lezzetli oluyor. Yanınada kıvırıcık, salatalık, taze soğandan yeşil bir salata yedim, üzerinde de azıcık közlemiş kırmızı biber vardı. Ekmekle beraber olunca çorba insanı tıka basa doyuruyor, ama yanında salatasız öğün yemek yok :)

Hepimize güzel bir 3. hafta diliyorum :)
Pelin :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -