26 Şubat 2014 Çarşamba

Bu sabah evde olmanın rahatlığıyla uzun uzun kahvaltı yaptım. 


Bir kasede bir yumurta, çatalla ezilmiş light beyaz peynir, rendelenmiş domates ve ince ince doğranmış hindi fümeleri çırpıp, güzel bir omlet yaptım. Hepsini ayrı ayrı yemektense, böyle omlet yapmak bence çok daha lezzetli ve doyurucu oluyor. Yanında da şekersiz bir kahve içtim. Tuzsuz zeytinden hiç hoşlanmadım malesef, alışamadım da o yüzden tercih etmiyorum. Zaten kahvaltım gayet doyurucu oluyor, aramıyorum :)


Sabah kahvaltısını 9 gibi yapınca ara öğünü de 11 civarında yedim. Detoks suyunun tadını seviyorum, ama listede yanında elma diyordu onun yerine yanında fındıklarımı yedim çünkü zaten çok elmalı bir tadı var detoks suyunun. Yanında elma yiyemedim, fındık tercih ettim. Böyle ufak değişiklerden zarar gelmez değil mi? :)

Öğle yemeğinde dün akşamdan kalan ıspanağı tercih ettim, üzerine sarımsaklı yoğurt döktüm ve bir dilim tam buğday ekmeğiyle yedim. Gayet de lezzetli oldu. Yanında kıvırcık salatası yapıp üzerine kırmızı biber doğradım. Öğle yemeği de böyle geçti :)

Saat 3 civarında detoks suyunun yanında gene fındık yedim. Listede ceviz diyor ama ne yazık ki cevize alerjim var, tadını bile bilmiyorum, zaten merak da etmiyorum :) 

Akşam için alışverişe girip, somonu taze aldım. Önceden alınıpta evde bekletilebilen bir şey değil balık. O yüzden gününde almak hem daha sağlıklı, hem de daha lezzetli :) Izgara somonun yanına da kırmızı salata tarifimizi uyguladım. Çok lezzetli oldu, mutlaka denemelisiniz.. Somonu o kadar güzel ıslattı ki, somonu soslamaya gerek bile kalmadı :)

Hepinize afiyet olsun!

Pelin :) 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -