6 Nisan 2014 Pazar

Tutamıyorum zamanı! Tutasım da pek yok zaten..



Günler, haftalar çok hızlı geçiyor! Şaka maka benim etrafımda ki herkes sen nasıl zayıfladın, ne kadar kilo verdin böyle diyor ve beni mutlu ediyorlar :) Ama daha verilecek çok kilo var, daha çok zamana ihtiyacımız var! Nisan zaten geldi, mayısta gelir geçer, olur haziran. Birazcık daha iyi görünmek hepimizin istediği! Hedefe ulaşıncaya kadar değil, her zaman sağlıklı bir bedene sahip olmak için çabamız.. Bakalım ne kadar başarılı olacağız? 

Sabah kahvaltılarına uyku durumuma göre zaman ayırdığımı biliyorsunuz.. Yataktan çıkabilirsem kendime güzel bir kahvaltı hazırlıyorum ama o pek sık olan bir durum değil.. Genellikle sabah kahvaltılarım biraz uyduruk ama lezzetli şeyler oluyor. Bugünde biraz uyduruk bir kahvaltı hazırladım! Bir kasede süt müsli ve elma dilimlerini karıştırıp hemen yiyip çıktım evden.

Saatler ilerledikçe süt bedeni terk edince diyelim biz ona :) Hemen bir acıkma geldi :) Eti form kepekli bisküvilerime sarıldım direk. Aç kalmadan, pratik çözümler bunlar.. Yanında sade bir kahveyle, ıslata ıslata gayet güzel oluyor bisküviler :)

Öğle yemeğinde bugün, tavuklu mantar sote, salata ve mercimek çorbası vardı! E daha ne olsun! İş yerinde ki ablamız her şeyi zeytinyağı ile yapıyor, eli de çok lezzetli gerçekten! Yemeklerini bayıla bayıla yiyoruz. Tek sıkıntı elinin çok bol olması, o yüzden en her seferinde kendim alıyorum yemeğimi. Eğer mümkünse hepsini bir tabağa alıyorum ki, önce gözüm doysun! Öyle salata için ayrı tabak kullanmıyorum pek.. Faydasını da görüyorum..

Bugün ikinci ara öğünü yemeği unuttum.. Çok doyurucu bir öğle yemeği yiyince aklıma gelmedi açıkçası. Eve gelince de listeye baktım, ızgara sebze diyor. Hangi sebzeyi nasıl ızgara yapacağım diye bir düşündüm, aklıma güzel bir şey gelmedi. Bende evde ne var ne yok hepsini türlü yaptım. Hepsini doğradım attım tencereye biraz da su koyup, değerlendirdim hepsini. Üzerine yoğurt döküp, yanındada bir dilim tam buğday ekmeğiyle yedim. Sebze yemeği yerken yanında ayrıca salata yapmakla uğraşmak gerekmiyor, seviyorum o yüzden :)

Su içiyorsunuz değil mi?..
Hepinize öpücükler.. Pelin :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -