5 Nisan 2014 Cumartesi

Sadece et yemeden, protein oranı yüksek olan bir çok besinden faydalanarak bir protein haftasını neredeyse geride bıraktık denebilir :)


Sabah kahvaltılarında meyveli yoğurdu genellikle kendim yapmayı tercih ediyorum, ama malum sınavlar da başlıyor, bu yüzden hızlıca evden çıkmam gerekiyor bazen. Kendi yoğurdumu hazırlayamadığım zamanlarda tabi ki Activia tercih ediyorum. Meyveli Activia güzel ve hızlı bir kahvaltı olabiliyor :) Hatta iki tane yedim, güne enerjiyle başladım.

Ara öğünü sabırsızlıkla beklediğimi söyleyebilirim çünkü not bulmak için çok koşuşturdum :) Yanıma aldığım kuru kayısı ve cevizleri yedim. Bitki çayı da aldım yanına. Poşet yeşil çay bile bulmak mümkün.

Öğle yemeği için mantarlı omlet yazıyordu listede. Açıkçası çok da canım çekiyordu, ama dışarıda bulmam pek mümkün olmadı. Bü yüzden bol peynirli salata yedim. İçinde de kızarmış ekmek vardı, hayır diyemedim :)

Ara öğünde eve gelmiştim. Bu yüzden kendime küçük bir meyve tabağı hazırladım. Birer elma, armut ve portakal dilimledim kendime. Biraz da badem aldım yanına. Dediğim gibi ara verdiğimiz hafta biraz tatlıyı fazla kaçırdığım için, tatlı ihtiyacımı sağlıklı besinlerle gidermeye çalışıyorum :)

Akşam yemeğinde kış aylarında yemeyi en çok sevdiğim ve bol bol tüketmeye çalıştığım bir sebze olan kereviz vardı. Hem de zeytinyağlı :) Portakallı kereviz deyip sakın geçmeyin, kullanmıyorsanız bundan sonra mutlaka kereviz yemeklerinizde portakal kullanın. İnanılmaz güzel bir aroma veriyor. Portakal suyunda pişince lezzetine lezzet katıyor diyebilirim :) Yanında bir kase light yoğurt ve bir dilim tam buğday ekmeğiyle doyurucu bir akşam yemeği oldu.

Haftaya detoks için önerilerinizi bekliyoruz :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -