17 Nisan 2014 Perşembe

Uykusuzluk, yorgunluk derken doğru düzgün kahvaltı yapamıyor insan :)

Neyse ki bu sabah sınava yetişme paniği olmadan kahvaltımı yaptım. Böyle bir günü corn flakesle geçirmeyi istemedim. Bir dilim tam buğday ekmeği kızarttım kendime. Yanına da örgü peyniri aldım. Siyah zeytinleri de unutmadım :) Hatta biraz fazla yedim bu sefer hakkımdan. Domates ve salatalık doğrayıp üzerlerine biraz zeytinyağı gezdirdim. Açık bir çay da alınca yanına, güzel bir kahvaltı oldu :) Kendimi corn flakes yediğim günlere göre çok daha enerjik hissettim.

Evde olunca insan ara öğünleri iple çekiyor. Dışarıda olunca insan işe güce dalınca acıktığını unutuyor. Ama evde saatler geçse de yemek yesem diye bekliyor insan. Bu ara meyve olarak elmayı tercih ediyorum. Yanında da bir bardak light süt içtim.

Öğle yemeğinde güzel bir karnıbahar yemeği vardı. Karnıbaharlar biraz diri olunca daha çok doyuruyor bence. Yanında da bir kase yoğurtla yedim :)

Diğer ara öğünümü biraz uzunca tutarak televizyon karşısında grisini yiyerek geçirdim. Bir bardak açık çay da aldım yanına. Tabi o bir bardak oldu kaç bardak :)

Akşam yemeğinde, yemeğini de ayrıca çok sevdiğim, yeşil mercimek çorbası vardı. Bir dilim tam buğday ekmeği kızarttım yanına. İki kase de yeşil mercimek çorbası içtim. Biraz da limon sıkınca harika oldu :)

Siz diyette çorbaları fazla tercih ediyor musunuz?

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -