10 Nisan 2014 Perşembe

Bazen dünyada ki en lezzetli şeydir, menemene ekmek banmak :)


Kendime zaman ayırıp, düzgün bir kahvaltıyla evden çıkayım dedim bu sabah. Bi 15 dakikada daha erken kalktım. Aslında alarmla beraber kalktım demem daha doğru çünkü normalde, erteleye erteleye ekstradan bir 15 dakika yaratıyorum kendime. Hemen bol domatesli sivri biberli bir menemen yapıp, üzerinide pul biberle maydanozla süsledim. Bu arada bir dilim tam buğday ekmeği kızarttım, oh mis! Yanında da çayla, süper bir kahvaltıydı.

Kahvaltı güzel olunca, insan güne pozitif başlıyor. Kahvaltı hem beni ayırlttı hemde doyurdu, yani bir kahvaltıdan beklenilebilecek her şeyi yaptı aslında :) Saat 11'de açaili form çayından içtim. İşyerine termos götürmekten pek hoşlanmıyorum çünkü. Yanında da bademle onu içtim.

Öğlen yemeğinde 2 kase mercimek çorbası, yanında da tam buğday ekmeği yedim. Salata olarak havuç salatası vardı. Mercimek çorbasının üzerinde bir kaşık yoğurt aldım, pulbiberde ekledim. Aslında dolmada vardı ama onu es geçtim. 2 kase çorba inanılmaz tıkadı beni :)

Saat 5 civarı bütün gün çay içmekten bunalan bünyem yeni bir çay kabul etmedi. 1 kaseye karpuz dilimi koydum. Yanınada azıcık peynir aldım. Marketlerde karpuz var artık ama tam kıpkırmızı karpuzla karşılaşmadım henüz. İş yerinde meyve olarak karpuzu görünce bende onu tercih ettim. Özlemiştim karpuzu çok :)

Akşam yemeğimi 7'de yedim. Kendime dev bir roka salatası yaptım. Bugün tam bir sebze günüydü. Ama öyle herhangi bir roka salatası değil, bizim tarifimizi okuyanlarda görmüştür içinde yok yok! Çok lezzetliydi ve inanılmazda doyurucuydu.

Her zamanki gibi sıkça su içtim ama ne kadar içtiğime dikkat etmeden içtim. Tahminimce 2 litrenin üzerindeyimdir! Aman sizlerde suyu ihmal etmeyin..

Hepinize sevgiler.. Pelin :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -