1 Nisan 2014 Salı

Aslında protein diyetlerini hiç sevmiyorum!

Ama zayıflama konusunda da çok yardımcı olduklarını göz ardı edemeyiz değil mi? Bu yüzden kendimize göre düzenledik ve sindirim sistemine zarar vermeden kilo vermemize yardımcı olabileceğini düşündüğümüz listeler hazırladık kendimize :) Kahvaltılar da bol bol yumurta yiyeceğiz, bu da doyurucu olması yönünden güzel bir şey. Tok tuttuğu için diyetlerde çok tercih edildiğini biliyoruz :) Protein değeri de en yüksek besinlerden biri. Haşlanmış yumurtayı çok sevmediğimi hep söylüyorum ama tok tutması için kendime iki adet haşlanmış yumurta hazırladım. Yanına beyaz peynir aldım ve bol bol domates ve salatalıkla renklendirdim.

Ara öğünler için sindirim sistemimize iyi gelmesi için bol bol kuru meyve koyduk. Kuru erik yanına biraz da ceviz aldım. Yeşil çayın yanında yedim :)

Öğle yemekleri için simit ve ayranı çok seviyorum. Evde olmadığımız zamanlarda, dışarıda bulunması çok kolay yiyeceklerden biri, hatta belki en kolayı. Ayrıca lezzetli ve doyurucu da :) Çıtır çıtır taze bir simidin yanına soğuk bir bardak ayran aldım. En sevdiğim kısmı bu diyetin, öğle yemekleri sanırım.

Bol bol taze meyve de yememiz gerekiyor tabi. Çok kuru besin aldığımız diyetlerde arada yediğimiz sebzeler ve meyveler kurtarıcı oluyor. Bu yüzden ara öğünde bir adet kivi yedim :)

Akşam yemeği için protein diyetlerinin, hatta normal diyetlerin klasikleşmiş yemeği olan tavuklu salatadan yaptım kendime. Hazır protein haftasındayken de içine peynir koydum :) Bol peynirli seviyorsanız beyaz peynir yerine lor peyniri tercih edebilirsiniz. Yeşil salataların içine de bol bol dereotu, maydanoz ve taze nane koyunca çok güzel tat veriyor. Bir dilim tam buğday ekmeğini küp küp doğrayıp fırında kızarttım. Ekmekleri de salatanın içine attım. Doyurucu bir akşam yemeği oldu :)

Protein haftasında bizimle bol proteinli tariflerinizi paylaşırsanız blog'da seve seve yayınlarız :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -