5 Nisan 2014 Cumartesi

Şimdi sizlere, bu 160 cm'lik 88 kiloluk kızın bir ayda neler başardığını anlatacağım :) Hazırsanız işte başlıyorum.. 

İlk başladığımda durumum vahimdi. Hatta vahimden de öteydi.. Tüm ölçümlerimi yaptırmak için 14 Şubat günü doktora gittim. Doktordan çıktım eve yürürken halime ağladım.. O kadar üzüldüm ki, kendime o kadar kızgındım ki tariflere sığmaz. 

Ne yapacağım ben diye oturup Beşiktaş sahilinde 3 saat denize baktım. 
Neydi sorun? Neden başarısız olup duruyordum? 

Sürekli diyete girip çıkmaktan vücudum harap olmuştu. Ve bu 3 saatin sonunda tek başıma başaramayacağımı anlayıp, en yakın arkadaşım Gizem'in yanına gittim.. 
Çok net hatırlıyorum Gizem'in beni gördüğünde ki yüz ifadesini.. 'Pelin nooldu?' diye soruşunda ki ses tonunu.. Derdimi paylaştım onunla. Ve bugüne kadar verdiğimiz en doğru kararı verdik biz o gün, blog yazmaya başlayacaktık!
Tek başımıza çabalamayacaktık, bizim gibi insanların arasında olacak, bu mücadeleyi onlarla birlikte verecektik!

Hiç vakit kaybetmeden Gizem'de doktoruma gidip ölçümlerini yaptırdı. Sonuçlar ikimiz içinde iç açıcı değildi. 
Test sonuçlarımı özetlemek gerekirse..
Vücut yağ oranı: %49.9 !!!!
Vücut kütle endeksi: 34.4 !!!!
Vücut yüzey alanı: 1,91 metrekare !!!!

Bu 3 cümle durumun ciddiyeti fark etmeme yetti. 
Görüntümün yanı sıra çok sağlıksız bir vücuda sahiptim, 1. sınıf obezdim ve acilen bu durumu değiştirmem gerekiyordu.. 
Birbirimizden güç alıp, bu blogu açtık! Sizlerle tanıştık!

Şimdi o günün üzerinden bir ay geçti ve bu yazıyı paylaşırken, buruk bir mutluluk yaşıyorum. 
Hedef kilom 55, yani daha çok yolum var! Ama bugün itibari ile hedefime 5 kilo daha yakınım. İlk bir ayda 5 kilo verdim ve 83 kiloya düştüm!

Hala obez sınıfındayım ama;
Vücut yağ oranı: %44,6
Vücut kütle endeksi: 32,4 !!!!
Vücut yüzey alanı: 1,86 metrekare !!!

Yani bu bir ayda toplam 60 cm'lik bir incelme yaşadım! 
Beni her gören değişimimin farkına varıyor, ve bu durum beni çok mutlu ediyor!

Spor yaparken söylenmeyi bıraktım, eskisine göre çok daha güçlüyüm, çok daha fazlasına dayanabiliyorum artık! 


Hayat tarzımı değiştirdim, daha aktifim. Evden çıkıyorum artık.. 

Şuan için hedef 80'lerden kurtulmak! Bu ayın sonunda tartıda 70'li bir kilom olacak. En son ne zaman 70'ler de olduğumu hatırlamıyorum bile :)

Hedef kiloma hala 27 kilo var, ama bunu sorun etmiyorum. Küçük hedefler belirleyerek, yolculuğu gözümde büyütmemeye çalışıyorum. Hedef kiloma ulaşıncaya kadar yolculuğuma devam edeceğim!

Hepinize çok çok teşekkürler.. Pelin :)

{ 3 yorum... read them below or Comment }

  1. Tebrikler, güzel sonuc. Istikrarla devam Basari getirecektir.Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  2. Umarım yolunuzdan vazgecmemişsinizdir.. Tebrikler

    YanıtlaSil

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -