7 Mart 2014 Cuma

Öncelikle bugün geç kaldığım için özür dileyerek başlayayım..

Ama bugün iş çıkışı dışarıdaydım ve eve geleli yarım saat oldu henüz, bilgisayarımın başına anca oturabildim :) Bugün zor başladı ama güzel bitti :)

Sabah her zamanki gibi erken kalktım, kahvaltıyı metroda yaptım malesef. Elmalı mavi yeşil ligth bisküvi yedim, işyerine gelir gelmezde şekersiz kahvemi içtim :) Çünkü içmezsem, kafam yerine gelmiyor boş boş bakıyorum etrafa :) 

Saat 11 civarı bademlerim ve limonlu yeşil çayımla buluştuk :) Ve hemen işin başına döndüm.. Öğle yemeği için bugün menüde ıspanak ve makarna vardı. Ben ıspanak yoğurt ve bir dilim tam buğday ekmeği yedim. Ofistekiler diyette olduğumu fark etti bugün ilk defa :) Neden bilmem ama öncede insanlar diyet yaptığımı anlamasın diye uğraşırdım, artık takmıyorum pek :) Benim garip garip huylarım işte :)

İş o kadar yoğundu ki bugün, bi ara kafam patlayacak sandım mola verdim kendime, saate bi baktım 4 olmuş bile :) Çantamda meyve taşıyamıyorum ben hijyen takıntım gereği.. Onun yerine çıtır elma atmıştım bir paket çantama, kahveyle onu yedim. Benim elma aşkım böyle işte :) 

Ailem bugün iş yerine frutation'dan meyveli çikolatadan çiçek göndermişler :) Yeni işin hayırlı olsun diye :) Herkese ikram ettikten sonra bir tane muzlu çikolata yedim bende. O kadardan bir şey olmaz değil mi? :) 

Vee akşam yemeğine gelince. Bu akşam dışarıda yedim yemeğimi. Çorba bulmak hiç zor olmadı. Süzme mercimek çorbasının yanınada yeşil salata söyledim.. Ekmek olarak tam buğdayları yoktu bende kepek ekmeğini hiç sevmiyorum, yemedim. Onun yerine arkadaşımdan köfte çaldım iki tane :) Sorun yok oda benim salatamı didikledi durdu :) Güzel, eğlenceli bir akşam yemeğinden sonra da işte anca evime geldim.. Bugün 'zayıflıyosun sen ya' dedikçe arkadaşlarım çok mutlu oldum, güç aldım onlardan.. Umarım sizlerde Gizem ve benden bu gücü alıyorsunuzdur! Bakın söylüyorum sizlere 'zayıflıyorsunuz siz yaa!' :)

Hepinize sevgiler
Pelin :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -