2 Mart 2014 Pazar

Merhabalar :)

İnanabiliyor musunuz, 2 haftanın geçtiğine :) İşte diyete ara vermeden devam etmemiz için gerekli olan bu haftaki alışveriş listemiz..

Kahvaltılıklaar..
Tabi ki listemizin olmazsa olmazı tam buğday ekmeği ile başlayalım.. Biz bu hafta kahvaltılarda biraz değişikliğe gittik. Kahvaltılarımız için ligth yoğurt, ligth süt, müsli yani yulaf ezmesi gerekli. Tercihinize göre meyveleri de yoğurdunuza doğrayabilirsiniz. Biz elma, portakal, mandalina ve muz tercih ettik. Ligth yoğurtlardan, Pınar extra ligth doğal yoğurdu deneyebilirsiniz, yağ oranı %0.15 ve çok lezzetli bir ürün. Müsli için geçen haftanın listesinde de belirtiğimiz gibi Form müsliyi biz seviyoruz. Kahvaltı kuru kuru olmuyorsa, kahve ve yeşil çaydan tercih yapabilirsiniz. Yeşil kahvenin mükemmel zayıflatıcı etkisini de unutmayalım.. Yumurta da güçlenmemiz için güzel bir kahvaltı planı.

Ara öğünleer..
Her diyet listesinin olmazsa olmazı, ufak atıştırmalıklar bölümümüzde bu hafta kuru erik, kuru kayısı, kepekli grisini ve kepekli bisküviler var. Her zaman olduğu gibi meyvelerden istediğinizi tercih edebilirsiniz. Ufak çıtırlarda sağlığımız için gerekli; badem, ceviz ve fındık evimizde bulunmalı.

Sebzeleer..
Bu hafta sebzelerimiz rengarenk.. Salatalık, marul, domates, maydanoz, roka her salatanın vazgeçilmezi.. Bunun yanında salatalarımızı taze soğan, kırmızı lahana, renk renk biberler ekleyebilirsiniz. Brokoli, bürüksel lahanası, kabak gibi çorbası yapılabilen yeşillere de ihtiyacımız olacak..

Etleer..
Proteinlerimizde bu hafta, her hafta olduğu gibi, kırmızı et, tavuk ve balık var. Kırmızı eti bonfile olarak ya da ekmeksiz köfte olarak tercih edebilirsiniz. Balıklardan da çupra mıdır, çipura mıdır ondan ya da istavrit tercih ediyoruz.

Baharatlaar ve Soslaar..
Bu hafta bulgur, mercimek ve tarhana içeren öğünlerimiz olacak. Aynı zamanda salatalara sos olarak nar ekşisi ve ligth soya sosu öneriyoruz. Akşam yemeklerinden sonra midelerinizi yatıştırmak için yeşil çay, form çayları, soda veya prebiyotik yoğurtları tecih edebilirsiniz.

Her gün yanınızda taşımak için 1 litrelik SU almayı unutmayın !