11 Mart 2014 Salı

Bugün güzel bir okul gününe uyandım :)


Sabah erkenden kalkıp, kahvaltı hazırlıklarına başladım. Kahvaltımda bugün haşlanmış yumurta, light beyaz peynir, ve güzel bir salata vardı.

Ben haşlanmış yumurtayı kayısı kıvamında seviyorum ve üzerine sadece karabiber serpiyorum, tuzu çok az kullanıyorum. Kahvaltılarda hazırladığım salatalara ise mutlaka domates, salatalığın yanında maydanozda koyuyorum, üzerine de bir çay kaşığı zeytinyağı döküyorum. Gün içinde tamamen yağsız beslemek, bağırsaklar için pek sağlıklı değil. O yüzden bende zeytinyağımı, metabolizmamın en hızlı çalıştı öğün olan kahvaltıda almayı tercih ediyorum. Her sabah olduğu gibi şekersiz kahvemi de hazırladım, ve kahvaltımı yaptım. 

Okulda ara öğünleri halletmek kolay oluyor. Yanıma bir avuç badem ve bir armut almıştım sabahtan. Bademi fazla fazla taşıyorum, çünkü herkes otlanıyor :) 3 tane badem ve armutla ara öğünü de hallettikten sonra okul temposuna geri döndüm. 4. sınıfta olduğum için bolca vaktim oluyor, ders dışında, çünkü 4. sınıfa gelene kadar almanız gereken çoğu dersi zaten almış oluyorsunuz.. Ama bugün dışında bitirme tezi inanılmaz zaman alıyor.. 

Bu tempoda öğle yemeğini ancak 2'de yemeye fırsatım oldu.. Öğle yemeğinde yemekhane tercih ettiğim için, pek özgür değilim ama mutlaka diyete uygun şeyler çıkıyor. Bugün öğle yemeğinde ızgara tavuk yoktu, bunun yerine mercimek çorbası ve bezelye yemeği aldım. Yanına da yoğurtla gayet güzel oldu.. Bu esnada beraber yediğim arkadaşlarımda nagıt ve hamburgerleri hop hop götürdüler :) 

2. ara öğünde pek acıkmamıştım o yüzden, kahve ile birlikte sabahtan artan bademlerden 5 tane yedim. Yeterli oldu, zaten yanıma 2 adet meyve almamıştım, tek alternatifim bademlerimdi :)

Saat 6 buçukta eve geldim, ve yemeğim hazırdı.. Öğle yemeğinde alamadığım proteinleri akşam yemeğine aktardım ve ızgara tavuk, yanınada benim favorilerimden olan Kırmızı Salata'yı hazırladım. Ben bu salatayı etlerin yanında sürekli tercih ediyorum, çünkü sulu olması etimin kuruluğunu alıyor, ve çok hoşuma gidiyor :) 

Sizler etin yanında ne tarz salataları seviyorsunuz?
Hepinize sevgiler, Pelin :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -