2 Mart 2014 Pazar

2. haftanın son gününde, her pazar olduğu gibi Pelin'le durum değerlendirmesi yaptık :)


Kahvaltıya Pelin'i davet ettim. Zaten iş yeri de bana çok yakın, bu şekilde daha sık görüşebiliyoruz :) Diyet listesinden farklı olarak güzel bir omlet hazırladım bize. Üzerine de bol bol pul biber ve kekik attım. Tabaklarımızın yanına birer light karper peyniri koydum. Bir kaç yeşil ve siyah zeytini de kekikle süsledim. Tabi ki domates, salatalık ve maydanozdan oluşan dolu bir salata hazırladım :) Tam buğday ekmeklerini de tost makinesinde ısıttım. Pelin'e şekersiz sade kahve, kendime de şekersiz açık bir çay koydum ve haftanın değerlendirmesine başladık :)

Kahvaltıdan sonra ara öğün için ikimize de birer bardak detoks suyundan koydum. Böylece biraz da detoks suyundan bahsettik :) İkimiz de detoks suyunun metabolizmamıza iyi geldiğini düşünüyoruz. Tadını da çok sevdik. Elma aromasını seviyoruz ne de olsa :) Mutlaka ara ara diyetlerimize eklemeyi düşünüyoruz. Zaten fazlaca yaptığımız için, önümüzdeki hafta da ara ara içmeyi planlıyoruz. Siz de kendi diyetinize eklerseniz faydalarını görmeye devam edersiniz :) Pazar günü de olduğundan, 5 badem yerine küçük bir kuruyemiş tabağı hazırladım. Yanına da bol köpüklü türk kahvesi :)

Dalıp gittik konuşmaya, neredeyse öğle yemeğini unutuyorduk. Pratik olsun diye birlikte bol yeşillikli salata hazırladık. Üzerine de light ton balığı koyduk :) Salata veya yoğurt arasında seçim yapılabilir bazen yemeklerin yanına. Ama biz ikisini bir arada da seviyoruz. Salatanın yanında da yoğurt yedik.

Pelin evine gittikten sonra evi toparlayıp, ara öğünüm için de bir adet portakal yedim. İkimiz de diyette olduğumuz için, birlikte vakit geçirmek çok güzel oluyor. Birbirimizi anlıyoruz ve en önemlisi de aynı şeyleri yemekten zevk alıyoruz. Zaten blog fikrini de burdan yola çıkarak geliştirdik :)

Akşam yemeği için mantar sote yaptım. İçine bol domates, biber ve soğan koydum. Mantar suyunu saldığı için çok yağ koymama da gerek kalmıyor. Mantarla tabi ki en çok yakışan şey bulgur pilavı :) Yanına da salatalıkları küp küp doğrayıp bir cacık yaptım. 

Tartılmak için hazır mıyız? :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -