31 Mart 2014 Pazartesi

Aman tanrım 6. hafta mı ?!


İnanamıyorum kendime, inanamıyorum bize.. 5 haftadır diyet yapıyoruz! 6 haftadır çikolata yok, 6 haftadır patates kızartması yok, kola yok! Ve şimdide ufak bir aradan sonra tekrar buluştuk, 6. haftanın ilk günü geride kaldı..

Bu sabah gene sabahın köründe ölü gibi yataktan çıkıp, kendimi banyoya sürüklememle başladı gün. Kahvaltıyı hazırlamaya geçmeden önce hemen kahvemi yaptım, iraz ayılayım diye.. Kahveyi içerken saçtı makyajdı bilindik şeyler.. Sonra bir kahve daha yaptım ve kahvaltıyı hazırlamaya başladım..

Bu sabah kahvaltıda 2 tane haşlanmış yumurta ve beyaz peynir vardı. Yumurtaları kaynar suya attım, biraz domates salatalık doğradım, çok az yağ gezdirdim üzerine. Ben haşlanmış yumurtayı kayısı severim, böyle kestiğininiz zaman sarısı akıcak içinden, ekmeği banıcaksın.. Derkeeen listede ekmek yok! O yüzden iyice pişirdim yumurtaları üzerinede karabiber, tuz ekip afiyetle yedim. 

Sabahları haşlanmış yumurta yemek kadar insanı tok tutan başka bir şey yoktur sanırım, o yüzden ara öğünde meyve olmaması hoşuma gitti. Çünkü saat 11 civarı ara öğüne geçtiğimde gerçekten çok tok hissediyordum. Birkaç kuru kayısı birkaç bademle ara öğünde aradan çıkmış oldu. 

Öğle yemeğini okulda yemedim, arkadaşlarla dışarı çıktık. Ton balıklı salata söyledim kendime, bol limonla onu yedim, çok özlemişim bayağıdır yememiştim. Millette yanımda hamburgerleri indirdi mideye her zamanki gibi :)

Öyle böyle derken saat 5 oldu 2 adet kepekli-zeytinli grisini yedim. Çantamda hep haşıyorum, inanılmaz lezzetli oluyor. Hatta diyette olmayan arkadaşlarım bile bayıla bayıla yiyorlar :)

Akşam için yemeğimi geç yememek için mutlaka bir gün önceden hazırıyorum. Bugünde eve gelince hemen yemeğimi koydum ve yedim. Normalde biz nohutu kıymalı yaparız ama kıymasızda çok lezzetli oluyor, yanında da yoğurt çok yakışıyor. 1 dilim tam buğday ekmeğiyle beraber akşam yemeğimi yedim. 

Tüm gün toplamda 2,5 litre su içtim şu ana kadar, daha da içerim yatana kadar vaktim var. Aman su içmeyi unutmayın!

Hepinize sevgiler, Pelin:)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -