4 Şubat 2014 Salı

Selam!

Ben Fat coach'lardan sarışın olanı..


Henüz 22 yaşındayım.. Kendimi bildim bileli bu kilo derdiyle uğraştım durdum.. Liseye başlayana kadar çok da önemsememiştim, salmıştım kendimi. Aktif bir çocuktum ama hep kiloluydum.

Liseye başladığımda, etrafımdaki insanlardan farklı olduğumu hissetmeye başladım. Ve kiloyla ezeli mücadelem başladı. Bir şeyleri değiştirmeye çok kez çalıştım, uğraştım ama başarısız oldum ve başarısızlık yüzünden hep daha fazla kilo aldım..

Hep şişmanlıyordum, hiç zayıflayamıyordum.. ÖSS geldi, peşine gece yemeleri, hep masa başında oturmalar, uykusuzluk, yorgunluk da geldi.. Klasik hikaye.. Ve şimdiki boyutlarıma ben lise sonda geldim.

Üniversitede bu kilo problemleri depresyon halini aldı. Hem gıda mühendisliği okuyor olmanın stresi içindeydim, hem de kendimden memnun olmamaya başladım.. Bu dibe çöküş de kilo alışımı durduramadı, aksine stresle daha da çok yiyordum..
Üniversite ilerledikçe, işin içine girdikçe, her gün vücuduma neler yaptığımın, ne kadar sağlıksız olduğumun daha çok farkına vardım.. Artık bile bile lades demeyip, bu gidişata bir son vermem gerekiyordu.. 

Ve burası benim yeni başlangıcım oldu..


Pelin.



Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -