19 Nisan 2014 Cumartesi

Neredeyse sağlıklı beslenerek geçirdiğimiz 2 ayın sonuna geldik :)

Yeri geldi listeden çıktık, bazen ayarını kaçırdık fazla yedik, ama dışarıda yemek yeme düzenimizi sağlıklı olarak değiştirmiş olduk. Kilo vermek bir yana, doyma hissini küçük porsiyonlarla hissetmek çok güzel :) Bugüne de hızlı bir başlangıç yapmak zorunda kaldım. Ayrıca biraz da erken bir başlangıçtı benim için. Çok erken kalkmayı başarabilen biri değilim ama, bugün erkenden uyanıp bir kase light sütle meyveli Nesfit yedim. Sınavlar haftasonu dinlemiyor, hazırlanıp hemen sınava yetiştim.

Sınavdan çıkar çıkmaz kuruyemişlerimi aradım çantamda :) Kuru kayısı ve bademlerimi iştahla yedim diyebilirim. Sınav boyunca bu anı beklemiş gibiydim :)

Öğle yemeği için eve gelmiştim. Izgara tavuklu, bol yeşillikli bir salata hazırladım kendime. Biraz lor peyniriyle de süsledim. Biraz fazla süslemiş olabilirim tabi :)

Ara öğün için bu aralar fazlasıyla elma tercih ediyordum. Değişiklik yapıp portakal yedim. Bol buzlu bir portakal suyunu da ne zamandır içmediğimi farkettim.

Akşam yemeği için ıspanak yemeği vardı. Yanınada bulgur pilavı veya ekmek yemek yerine, ıspanak yemeğinin içine bulgur koyunca hem çok lezzetli, hem de çok doyurucu oluyor. Yanına da bir kase yoğurt alınca, lezzetli bir akşam yemeği oldu.

Sizin yemekleri daha doyurucu yapmak için önerileriniz neler? :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -