18 Nisan 2014 Cuma

Cuma geldi bile! 8. hafta bitmek üzere.. 2 ay nereye uçtu gitti çözemedim, ama neyse ki yanında kilolarımız da uçuyor :)

Bu sabah kahvaltı yapmadan evden çıktım, iş yerine giderken yok üzerinde bir pastane var. Oradan sandviç alıp onu yiyeceğim diye kafama koydum. Sandviç çok lezzetliydi , bir sandviç olarak gereksiz pahalıydı ama olsun.. Tek bir tarafına zeytin ezmesi sürdürdüm, içine beyaz peynir, domates, ve roka koydurdum. Ekmek olarak kepek ekmeği vardı. İnanılmaz tıkadı beni, ve çayla da çok güzel gitti :)

Saat 11'de 2 tane kepekli-zeytinli grisiniyi çaya bandıra bandıra yedim :) 'Sabahtan beri sırf karbonhidrat yiyorum, öğle yemeğinde umarım et sebze türü bir şey çıkar' diye de geçirdim hatta içimden :) Öyle de oldu.

Öğle yemeğinde ızgara köfte, çorba ve bulgur pilavı çıktı bugün. Tabi ki bulgur bile olsa bu kadar çok karbonhidrat almış olmayayım diye pilav almadım. 1 kase domates çorbası, 4 tanede köfte alıp yemeğimi yedim. Yanında havuç salatası vardı.. Havuç salatasıyla ilgili hislerimi okuyanlarınız bilir. Pek tercihim değildir :) O yüzden salatayı da es geçmiş oldum. 

2. ara öğün için çantamda elmamı getirmiştim ama yemeği unuttuğum için, aynı şekilde elmada benimle eve dönmüş oldu. Önceden kalmış olan mercimek çorbasından biraz içtim, bitsin artık diye. Ama asıl olarak akşam yemeğinde zeytinyağlı pırasa vardı. Yaparken içine pirinç yerine bulgur atınca çok farklı ve lezzetli oluyor, denemenizi öneririm:) 

Hepinize sevgiler, Pelin :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -