11 Nisan 2014 Cuma

Detoks haftasının sıkıcı kısmını geride bıraktık :)

Sonunda güzel bir kahvaltıyla güne başladım. Peynirin yanına 5 adet zeytin aldım. Bir dilim tam buğday ekmeğini tost makinesinde kızarttım. Bol bol domates ve salatalık doğradım. Tabağımı güzelce renklendirdim. Kahvaltının önemini detoksta daha iyi anladım :) O kadar enerji veriyor ki, gününüzün nasıl geçeceğini belirliyor diyebilirim. O yüzden kahvaltıda ne kadar yersek iyi :)

Ara öğün için tabi ki sıkıcı kısmı bitti diye detoks suyunu evde bırakmadım, ve bir bardak içtim. Yanına aldığım kuru erikleri de yedim. Biraz da badem yedim :) Dışarıda çok pratik oluyor kuruyemişler. Hem de sınırlı sayıda aldığım için yanıma, daha fazlasını yememek için kendimi tutmam zor olmuyor :)

Öğle yemeği için okulun yakınlarında zeytinyağlı yemekler yapan bir yere gittik. Bir adet zeytinyağlı biber dolması ve yanına da bir kase yoğurt aldım. İkinci dolmayı yememek için kendimi tuttum diyebilirim, ama detoksun sıkı günleri bitti diye de hemen salmamak lazım.


Diğer ara öğünde evdeydim. Kendime bir bardak detoks suyu aldım. Yanına da portakal dilimledim. Uzun süredir bu kadar tok hissetmemiştim. Detoks midenin küçülmesine de yardımcı olmuş sanırım. Bir dolmayla doymam derken ara öğünde bile tokluk hissetmemi sağladı :)

Akşam yemeğini de hafif bir çorbayla geçirdim. Bir kase tarhana çorbasının yanına bir dilim tam buğday ekmeği aldım. Bol acılı tarhana çorbasını havalar tekrar biraz soğumaya başlamışken içmek boğazlarıma da iyi geldi :)

Siz detokstan sonra nasıl yemekler tercih ediyorsunuz? :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -