3 Nisan 2014 Perşembe

Protein diyetini korkusuz bir hale getirmeyi başardık :)

Protein haftasında 4. gün oldu ama midemde bir rahatsızlık hissetmiyorum. Bu benim için büyük bir şey çünkü protein diyetlerinden çok çektiğimi söyleyebilirim. Kilo vermek için çok yararlı oluyor ama midemizi alt üst edince de yaptıklarımız boşa gitmiş oluyor. Bu sabah haşlanmış yumurta hakkımı omlete çevirip daha da güzelleştirdim protein haftasını :) İçine beyaz peynir ve doğranmış hindi füme de ekledim. Maydanoz, dereotu ve pul biber koyarak renklendirdim. Bir de yanına salatalık, domates doğradım. Gayet doyurucu ve güzel bir kahvaltı oldu. Ekmek aramıyor bile insan :)

Biz gene de önlem alalım dedik ve ara öğünlere bol bol yoğurt, Activia koyduk. Bu şekilde arada tatlı ihtiyacımızı da sağlıklı bir şekilde gidermiş oluyoruz. Mola verdiğimiz haftada tatlıyı biraz fazla kaçırmış olabilirim, bu yüzden bu hafta buna özellikle dikkat ediyorum :) Bir adet meyveli Activia ile de ara öğünü geçiştirmiş oldum.

Öğle yemeğinde en sevdiğim salatalardan biri olan ton balıklı salata vardı. İçine peyniri de çok yakıştırıyorum. Peynir koyabildiğim her salatayı çok seviyorum :) Üzerine de biraz çeri domates güzel bir renk katıyor salataya.

Ara öğünü de çantama attığım grisini ve kuru kayısı ile geçiştirdim. Bol bol da su içmeye çalışıyorum bu sıralarda. Yemekle değil ama ara öğünlerde aklıma geliyor su içmek :)

Akşam yemeğini sabırsızlıkla beklememe değdi diyebilirim. Çok özlediğim bir lezzet olan mercimek yemeği vardı. Yanına da bir kase yoğurtla yedim. Bir dilim de tam buğday ekmeği aldım. En sevdiğim yemeklerden de biridir mercimek yemeği :) Protein haftasına çok yakışan bir akşam yemeği oldu.

Ara öğünler için farklı tavsiyelerinizi bekliyoruz :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -