9 Nisan 2014 Çarşamba

Detoks haftasının sıkı olan kısmını atlattığımızı düşünüyorum :)


Sabahları süt alışkanlığım olmadığını her zaman söylüyorum. Bu yüzden bu sabah artık dayanamayıp süt yerine yoğurt aldım. Evde çilek vardı, mevsimi tam gelmediği için tatlı değillerdi. Bu yüzden sade yiyemiyordum. Ben de yoğurtla karıştırayim dedim. Bu şekilde de sabah kahvaltımı yapmış oldum :) Şimdi detoksta olmasaydık da, içine bisküvi ekleseydim dedim. Ne de güzel olurdu :)

Yanımda detoks suyumu taşıyorum sürekli. Hatta ara öğün dışında da bazen içtiğim oluyor. Bademle birlikte detoks suyumu da içtim. Bir kaç tane de fındık yedim :) Detoks günlerini rahat geçiriyorum diyemem. Çok acıkıyorum gerçekten. Belki peynir olsa daha doyurucu olabilirdi benim için :)

Öğle yemeğinde evde olduğum için istediğim salatayı yapabilirdim. Blog'a Doyuran Brokoli Salatası tarifi yazmıştım. Canım çok makarnalı brokoli istiyordu. Ama sade brokoli salatası yaptım detoks yüzünden. Limonlu sarımsaklı bir sos yaptım. Çeri domatesle çok güzel oldu :)

Ara öğünde bu sefer elma yemedim :) Dikkat ettim çünkü elmalı detoks suyu ve yanında elma çok ağır olabiliyor. Açıkçası çok sıcak öğün yiyemediğim için de midemi rahatsız etmişti. Bu sefer detoks suyunun yanında muz yedim.

Akşam yemeği için şöyle doyurucu bir şeyler yapmak istedim. Fırında patates yaptım. Bol bol baharat koydum. Aslında kremalı olsa ne hoş olurdu :) Bunun yerine yanına da bir kase yoğurt aldım.

Kızartma yerine fırında yaptığınız lezzetler nelerdir? :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -