16 Nisan 2014 Çarşamba

Herkese merhabalar :)

Her sabah 7 kalkan biri olduğum için, kahvaltıda pratikliği sevdiğimi biliyorsunuz :) Ama pratiklik her zaman doyurmuyor. Ne zaman corn flakes yiyip evden çıksam, 1 saat sonra midem guruldamaya başlıyor. Bende sizden gelen bir öneriyi değerlendirdim bugün ve müslinin içini biraz daha zenginleştirdim :) Müsliyi sadece yoğurtla karıştırmadım, içine elma doğradım ve tat versin diye de tarçın attım.. Sadece müsli yemekten çok daha lezzetli oldu orası kesin, midem guruldamadı ama saat 11 olsunda ara öğünümü yiyeyim, diye çok sık saate baktım diyebilirim :)

Ara öğün saati geldiğinde yeşil çayın yanında mavi-yeşil ligth'ın elmalı bisküvisini yedim ve o açlığımı ciddi ölçüde bastırmama yetti. Yinede öğle yemeğimi geciktirmeden saat 1'de yedim. 

Öğle yemeğinde 1 kase mercimek çorbası, bir dilim kızartılmış tam buğday ekmeğinin yanında bol limonlu bir marul salatası yedim. Nar ekşisini çok severim ama bayağıdır bol limonlu bir salata yemiyordum ve çok lezzetli geldi :) Saat gene 5 gibi bir portakal yedim ve akşam yemeğine kadar çay kahve takıldım :)

Akşam yemeğinde ızgara levrek yanında da roka salatası vardı. Zaten daha ne olsun :) Listede ekmekte var ama ben tercih etmedim. Toplamda 1,5 litre falan su içtim, onu şimdi 2'ye tamamlayacağım..

Hepinize sevgiler, Pelin :)



Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -