2 Nisan 2014 Çarşamba

Haftanın ortası Çarşamba gününden merhabalar :)

Uzun süredir bu blogda yazıyorum ve çoğunuz okul-iş durumumu biliyorsunuz. Bugün iş günlerimden biriydi. Erkenden kalktım.. Bu hafta çok denemek istediğimin yeni bir tarif vardı, kahvaltıda onu denedim. Sizden gelen bir tarif Ispanaklı Peynirli Omlet, çok pratik bir tarif hızlı kahvaltılar için süper. Tadı da harikaydı gerçekten, tekrar teşekkürler.

İş yerinde çaydı kahveydi çok içiliyor doğal olarak. Bende sıkı bir kahveci olduğum için bu işten bari bir avantaj yakalayım dedim. Ofiste artık yeşil kahve içiyorum. Yağ yakıcı özelliğinden herkes bahsedip duruyor bende 1 haftadır yeşil kahveciyim. Bakalım neler olacak, paylaşacağım buradan zaten :)

Bu hafta diyet biraz protein ağırlıklı olunca, activiayla vücudu desteklemek şart oldu :) Ben activianın kahvaltı zamanı adlı ürününü çok seviyorum. en çok tercih ettiğim activia yoğurdu diyebilirim. Üzerinde ki kıtırlar farklı bir tat katıyor bence :)

Bugün öğle yemeğinde iş yerinde içli köfte çıktı.. Şimdi bilenleriniz vardır benim cevize alerjim var! İçli köftenin de içine ceviz koyulduğundan onu hemen eledim. Diğer yemekleri de canım istemeyince, bugün yemeğe dışarı çıkayım dedim. Çok işlek bir yerde çalıştığım için dışarıda yemek yemek benim için problem değilAma canım salataydı oydu buydu istemedi.. Ev yemeği yapan bir yere de gidebilirdim tabi ama o yerlerde yemekleri o kadar yağlı ve zararlı yapıyorlar ki hamburger yemekle aynı şey. Canım çıtır çıtır simit çekti! Hemen bir simit sarayından simit ve ayran aldım. Afiyetle yedim. Gerçekten bazen hiçbir şey simidin yerini tutmuyor! 

Saat 5 civarı, birkaç tane kuru erik ve bademle ara öğünüde aradan çıkarttım. 6da işten çıktığımda kendimi çok yorgun ve aç hissediyordum. Simit çok lezzetliydi ama bir öğün yemeğin yerini tutmadı malesef. Eve gelince hemen etleri yağsız tavada ızgara yapıp, salatayla hazırlıklarına başladım. Tam buğday ekmeğini kızartıp, bıçakla kare kare kesip salatanın içine attım, etide aynı şekilde doğrayıp salatamın içine attım. Kendime koskoca bir salata tabağı hazırlamış oldum, hem gözüm hemde midem doymuş oldu! 

Su içmeyi ihmal etmiyorsunuz değil mi ? ..
Hepinize sevgiler. Pelin:)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -