15 Nisan 2014 Salı

Tekrar güzel havalar ve güneş ile uyanmaya başladık!

Böyle oldu mu insanın hiç uyanası gelmiyor :) Sınavlar da olunca, uyandığın gibi kahvaltı yapmak da çok zor oluyor. En kısa şekilde kahvaltı yapmanın lezzetli yolu da tabi ki corn flakes yemek :) Evde olan nesfitleri bitirmeye çalışacağımızı söylemiştik alışveriş listemizde. Meyveli nesfit yedim ben de bir kase light sütle.

Ara öğün için yanıma elma almıştım. Sınav arasında nasıl yedim hatırlamıyorum bile. Bademlerimi unutmuşum zaten :) Sınavlar iyi mi oluyor ne bu diyet boyunca. Gerçi ders çalışırken atıştırmalık çok arıyorum ama olsun :)

Öğle yemeğine geciktim bu yüzden okul yakınlarında bir yerde ton balıklı salata yedim. Hızlıca yiyince insan ne yediğini anlıyor ne de doyduğunu. Açıkçası ben de kendimi pek doymuş hissetmedim :)

Bir sonraki ara öğün için sonunda bademlerimi ve kuru kayısılarımı yedim. Biraz da fındığım vardı, onları da yedim. Abarttım mı bilmiyorum ama öğle yemeğinden tok kalkmadığım için karnım çok acıkmıştı.

Akşam yemeğinde en sevdiğim sebzelerden biri olan, bayadır da yemediğim taze fasulye vardı. Yanına da bulgur pilavı. Biraz da yoğurt tabi . Bütün gün doyamadım diye etrafta dolanırken, böyle güzel bir akşam yemeğiyle günü tamamlamak çok hoş oldu :)

Aç kalmamak için önerileriniz neler? :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -