7 Nisan 2014 Pazartesi

Bol sebzeli, meyveli bir detoks haftasına başlıyoruz :)



Öncelikle ben detoks suyu olarak daha önce blog'da da tarifini verdiğimiz detoks çayını kullanacağım. Eğer bize alternatif detoks suyu tarifleri yollayabilirseniz bizim için de çok yararlı olur :) Seve seve de blog'da paylaşırız. Detoksları çok uzun tutmamak gerekiyor vücut halsiz düşmesin diye. Bu yüzden biz vücudumuzu arındırmak için 3 günlük sıkı bir detoksa başladık. Detoks listemizde kahvaltıda elma ve süt var. Aslında sütü ısıtarak elmalı tarifler de yapılabilir ama daha önce de bahsettiğim gibi sınav haftam başladı bu yüzden evden hızlı çıkmak zorunda oluyorum :) Kahvaltı için bir adet elmayı dilimleyip üzerine biraz toz tarçın attım. Yanına da light süt aldım. Kahvesiz süt içmek çok zor oluyor benim için.

Detoks suyumu ara öğünler için termosuma aldım. Yanında da bir kaç badem ile ara öğünü geçiştirdim. Açıkçası açlık hissi duyuyorum. Ne kadar doyurucu ve sağlıklı diyetler yaptığımızı bir kere daha anlamış oldum :)

Öğle yemeği için salata vardı. Dışarıda kolayca bulabildiğimiz lezzetlerden biri salata. Mevsim yeşilliklerinin bol olduğu büyük bir tabak salata yedim. Uzun süredir sade salata yemediğimi fark ettim. Ya protein ekliyordum, ya da kızarmış ekmek. Salatama zeytinyağı yerine bol bol limon suyu koydum. Bu şekilde tuz miktarını da azaltmış oluyorum :)

Ara öğünde tekrar bir bardak detoks suyu içtim. Sabah da elma yemiştim ama yanımda taşması en kolay meyve olduğu için bu ara öğünde tekrar elma yedim. Detoks suyu da elmalı olunca biraz fazla elma aroması oldu ama olsun :)

Akşam yemeği için ızgara kabak vardı. Izgarayı en çok yakıştırdığım sebze kabak açıkçası. En çok sevdiğim sebzelerden de biri zaten :) Kızarmış kabak gibi oluyor ızgarası. Kızartma demiyim, bayadır yemiyorum, canımız çekmesin :) Neyse ki akşam yemeğinde doyduğumu hissettim. Yanında da bir kase light yoğurt yedim. Abartmadan doyana kadar porsiyonu büyütmekte sakınca yoktur diye düşünüyorum :)

Alternatif detoks suyu tariflerinizi bizimle paylaşmanızı bekliyoruz :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -