21 Mart 2014 Cuma

Hayat hep; koştur-koştur, çalış-çalış..


Bu sabah güne beyaz peynirli bir tostla başliyim dedim. Tostun içine bir dilim jambon koyup üzerine bolca kekik serptim. Ben çom yakıştırıyorum baharatı beyaz peynirli tosta :) Yanında şekersiz kahvemle yaptım kahvaltımı. Tost beni uzun süre tok tutunca ara öğün biraz gecikti açıkcası.. 

Ara öğünde 2 tane mandalina 3-5 tanede badem yedim. Kış bitti mi, yaz geldi mi, biz İstanbul'lular anlayamadık pek.. Havalr bir soğuk, bir sıcak.. Yani tam hastalık dönemleri. Kendimizi bol meyveyle sebzeyle korumamı gerek..

Öğle yemeğinde bugün işyerinde ızgara tavuk yanında yeşil soğanlı kıvırcık salatası ve lokma tatlısı vardı. Ah lokma tatlısı ah.. Gözlerimi alamadım, sıcak sıcak almışlardı lokmaları.. Ama yok yemedim merak ediyorsanız hemen uzatmadan söyliyeyim :) Yeşil soğanlı salatayıda yiyeyemedim malesef, işyerinde soğanlı salata çıkması bana saçma geliyor. Ağız kokusu açısından yani yoksa çok severim yeşil soğanı :) Pek talep yoktu salataya zaten.. Izgara tavuğun yanında patates püresi ve bir dilim tam buğday ekmeği yedim lokmalara baka baka.. 

İş ortamında sürekli çay kahve içiliyor. Ben artık şeker kullanmamaya çok alıştım. Ama eğer hala çaya kahveye şeker atanlarınız varsa, yada aramıza yeni katılanlar çayı nasıl tatlandırdığımıI bilmiyorsa mutlaka dönüp önceki yazıları okusunlar, tavsiyelerimizi uygulayarak şekerli içicekleri bırakabilirsiniz, en azından ben kendi adıma bende işe yaradı diyebilirim :) 

İkinci ara öğünümü bugün 3te yedim. Normalde öğle yemeklerinde çorbada içiyorum sanırım o yüzden biraz erken acıktım.. İnsan vücudu anında alışıyor her şeye.. Hemen birkaç tane kuru kayısı ve badem attım ağzıma, ama yok bastırmadı açlığımı pek.. Salatanın doyurucu bir etkisi var gerçekten, öğünlerde yemediğimde öğünüm doyurucu olmuyor. Ben diyet yaparken aç kalmanın taraftarı değilim o yüzden hemen bir yeşil elma yedim ek olarak.

İşten çıkarken annemi arayıp, ne yemek yaptın diye sordum hemen :) Yediğim elmada açlığımı bastırmaya yetmedi çünkü. Koştur koştur eve gittim :) En sevdiğim sebzelerden biri olan ıspanak, yanına da yoğurt ve salata hazırlamış annem.. Ama nasıl salata, yeşil soğanlı :) Anlaşıldı ki evren bugün benim ağzım koksun istiyor ona karşı gelmek olmaz :) 

Hepinize sevgiler, Pelin :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -