20 Mart 2014 Perşembe

Havalar güzelleşmeye başladı :)

Neyse ki öksürüğü de kısa sürede atlattım, yoksa bu güzel havalarda hasta olmak hiç hoş olmazdı :) Dışarı çıkmam gerekiyordu bu yüzden kendime pratik bir kahvaltı hazırladım. Bir kase light sütün içine muz dilimledim. 3 kaşık da müsli attım. İsterseniz biraz ısıtabilirsiniz bile, çok güzel oluyor tadı. Hem bu şekilde bize enerji de veriyor, tatlı
ihtiyacımızı da karşılıyor :) Kendime bir de sandviç yaptım. Dışarıda yemek çok pratik oluyorlar. Artık tam buğday sandviç ekmeklerini de çok rahat bulabiliyoruz marketlerde.

Ara öğünde çantama attığım grisinileri yedim. Yanında da poşet yeşil çay içtim. Grisini ve yeşil çay pek yakışmıyorlar gerçekten. Ama sık sık yeşil çay tüketmeye gayret ediyorum :)

Öğle yemeğinde yemeyi heyecanla beklediğim Denizden Çıkmış Sandviç vardı :) Blog'da da bulabilirsiniz tarifini. Biz Pelin'le yazarken çok zor tutmuştuk kendimizi hazırlamamak için :) Hem çok lezzetli, hem de kurtarıcı bir sandviç. Yapımı çok basit, malzemeleri kolay bulunuyor, ve çok güzel oluyor :) Yanında da yoğurt hakkımı ayrandan yana kullandım ve bir bardak ayran içtim.

Ara öğün için dışarıda olduğum için portakal yemek yerine, portakal suyu içtim. Yanında da bir kaç tane badem yedim. Havalar da güzelleşmişken, bol buzlu bir portakal suyu tercih ettim :)

Akşam yemeği için çok güzel zeytinyağlı yemekler yapan bir yer bulduk. O kadar özlediğim bir lezzet vardı ki aralarında tutamadım kendimi. Kendime dolu bir tabak patates salatası aldım :) Hem bu şekilde salata ihtiyacımı da aynı anda karşılamış oldum.

Sizin önerileriniz neler diyet listelerimiz için? :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -