17 Mart 2014 Pazartesi

Birinci ayı tamamladık, açıkcası Gizemlede, kendimlede, sizlerlede gurur duyuyorum.. 


Bu bir ay kolay geçmedi elbette ama şu kesinki çok hızlı geçti. Kontrolü elimize aldık ve bunun tatlı sevincini yaşıyoruz..

5. haftanın birinci gününe, Pazartesi sendromuyla yatakta tepine tepine uyandım.. Kendime bir kase müsli hazırlayıp, içinede bir elma doğrayıp sütle onu yedim. Hemen yaptım kahvaltımı ve çıktım evden. Koştur koştur okula yetiştim, dersler mersler derken.. Saat 11de zeytinli grisini ve yanında light karper peyniri yedim. Çok seviyorum zeytinli grisinileri :)

Öğle yemeğinde bugün kendime ödül verdim. Nasıl özlemişim beyaz tereyağlı pilavı! Yanında da köri soslu tavuk ve salata olan bir tabak söyledim kendime ve hapır hupur yedim :) Yanında da bir bardak light kola içtim. E ödül olucaksa tam olsun ama dimi :)

Arada kendimize ödüller vermemiz iyi oluyor yoksa insan diyetten soğuyor, ama bu tatları tadıncada tekrar diyet yemeklerine dönmek zor olacak gibi :) Bunun için lezzetli diyet yemekleri hazırlamak, ve rutinlerden uzak durmak lazım. Yemekleri hazırlarken zaman harcanmasına rağmen, devamlılık için özen çok önemli bence :) Benim bugüne kadar yaptığım hata hep burdu. Diyete girdiğim anda hep aynı yemeklerden yerdim, üşengeçlikten dandik dandik salatalar hazırlayıp dururdum sonrada sıkılıp bırakırdım :)

Neyse konumuza dönersek, ikinci ara öğünümde bir bardak taze sıkılmış portakal suyu ve yanında da 5 tanede badem yedim. Havalar biraz ısındığı için soğuk soğuk portakal suyu müthiş oluyor!

Akşam yemeğinde de bugün bulgurlu zeytinyağlı pırasa yemeği vardı. Benim en sevdiğim yemeklerden biridir. Gayette güzel oluyor.. Kış sebzeleri yavaş yavaş kaybolmaya başlayacak. Son tatları alabiliyorken alalım :)


Hepinize iyi haftalar, Pelin :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -