14 Mart 2014 Cuma

Hastalık havasından yakınırken, güne öksürükle başladım :)


Bu yüzden hemen kendime bitki çayı demledim. Ada çayının öksürüğe iyi geldiğini duymuştum. Ada çayının yanına biraz ıhlamur, biraz da zencefil ekledim. Bir dilim limon atmayı da ihmal etmiyorum tabi. Kahvaltının günün en önemli öğünlerinden biri olduğunu unutmamak lazım. Sağlık dışında, rahatça diyette kendimizi doyurabildiğimiz bir öğün olduğu için de :) Gün içinde yediklerimizi yakmak için yeterli enerjiyi buluyoruz. Ayrıca bu enerjiyi de çoğunlukla kahvaltıdan alıyoruz :) Bu yüzden üşenmeyip bir kahvaltı tabağı hazırladım kendime. Peyniri, zeytini, domates salatalığı, hatta kendime bir güzellik yapıp iki dilim de hindi füme ekledim :) Tek eksiği ekmek, ama bence bu haftanın sonunda bu değişikliğin farkını da güzel bir şekilde göreceğiz.

Ara öğün için pek meyve, hatta sert bir elma yemeğe halim yoktu. Fazlasıyla da öksürüyordum. Bu yüzden bir kaç tatlı kaşığı balın içine bolca karabiber attım. Üzerine de biraz limon sıkıp kaşıkladım. Öksürük için birebir :)

Öğle yemeği için bir şeyler hazırlamaya halim olmadığından, evde ne varsa onları yedim. Bu da kuskus oluyor :) Gayet güzel oldu benim için, ama diyet için pek de iyi olduğunu söyleyemem. Olsun hastayım diye bu seferlik yanına da biraz yoğurtla idare ettim :)

Ara öğün için portakal yedim. Hatta iki tane yedim. Hastayken en çok tüketilen meyvedir herhalde portakal :) Bol bol doğal c vitamini ne de olsa.

Akşam yemeği için sıcacık bir tarhana çorbası çok iyi gitti. Biraz da pul biber atınca içine, boğazlarıma çok iyi geldi. Yanına da peynirli marul salatasıyla güzel bir öğün oldu. Zaten katı yiyecekler yiyemiyor insan hastayken. Sıcacık bir kase tarhana bu kış aylarında vazgeçemediğim lezzetlerden biri :)

Sizin hastalıklardan korunmak için bu kış aylarında tavsiye ettiğiniz besinler neler?

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -