13 Mart 2014 Perşembe

Diyetin ilk bir ayını tamamlamamıza çok az kaldı!



Zaman gerçekten hızlı geçti şu son 25 günde :) Bir sürü şey yaşadık, her birini sizlerle paylaştık.. Tatildeydik, okula döndük.. ben işe girdim. Mezun olmama 2 ay kaldı! 4 sene ne çabuk geçti, nereye gitti hiç farkına varamadım.. 

Yani anlayacağınız, öğrencilik hayatımın sonlarına geliyorum. Birazda bu yüzden bu diyete başlamanın en doğru zamanıydı benim için.. Yeni hayatıma yeni bir ben olarak adım atmak istiyorum! Ve umuyorum ki sizlerinde desteğiyle başaracağım :)

Bu sabah işe yetişmek için hızlı bir kahvaltı olsun diye bir kase nestle nesfit'i bir bardak light sütle yiyip çıktım evden. İşe gelince şekersiz kahvemi içtim, biraz ayılmak için. Hala bu uyku düzenine alışabilmiş değilim.. 11 civarı ara öğün olarak kahvenin yanında benim bakkal dükkanından farksız olan çantamda asla eksik olmayan fındıkları yedim. 

Öğle yemeğinde ise çorba, salata, tavuklu patates yemeği ve makarna çıktı. Makarnayı tahmin edersiniz ki es geçtim :) Yemek patatesli olduğu için ekmekte aramadım. Yanına da yoğurt aldım. Çorba olarak yeşil mercimek çorbası, salata olarakta kıvırcık-turp-havuç salatası vardı. Sonrasında eve gelene kadar bir şey yemedim.. iş çok yoğundu, vakit çok hızlı geçti. Pek acıkmaya fırsatım olmadı anlayacağınız..

Eve geldiğimde anladım açlığımı hemen yemeğin başına oturdum. Bu haftaki diyette ekmek yemek yok :) Ben çok alışmıştım aslında ekmekle doymaya. Ama ekmeği kesmek kilo vermenin yanı sıra, geri almamak içinde önemli bir alışkanlık. Izgara tavuk yanında da marul salatası ve yoğurt yedim. Akşam yemeği de böyle geçti..

Hepinize sevgiler, Pelin :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -