12 Mart 2014 Çarşamba

Havaların soğumasıyla mikroplar da hepimizi sarmaya başladı :)


Bu soğuk havalarda hasta olmamak elde değil. Ki benim gibi bünyesi zayıf biri için bu çok daha kolay :) Boğazlarım ağrımaya başladı. O yüzden sabah kahvaltıya pratik bir omletle başladım. Peyniri de içine attım, zaten böyle tercih ediyorum normalde de. Tuzlu peynirse fazladan tuz koymama da gerek kalmıyor :) Yanına biraz daha peynir kaçamağı yapabilirsiniz bence, siz de benim gibi peyniri çok seviyorsanız. Domates, salatalığı da unutmamak lazım tabi. Tabağa da güzel bir renk veriyor bence, öğünleri bu yönden de güzelleştiriyor :) Biraz da siyah zeytinle, doyurucu bir kahvaltı oldu.

Havalardan dolayı bu ara evdeyim genellikle. Bu yüzden listeye daha rahat uyabiliyorum. Ara öğün için de meyveli bir Activia yoğurt yedim. Pelin de dün bahsetmiş, diyette yağsız yemekler tercih ettiğimiz için sindirim sistemimize iyi etki etmiyor. Bu yüzden kahvaltılarda zeytinyağı seçimi hem lezzet katıyor, hem de yararlı. Bir de Activia da buna yardımcı olabilir bence :)

Öğle yemeği için çok yağlı olmayan kıymadan yapılmış ekmeksiz köfte vardı. Yanına da taze ıspanak salatası. Yaprakları taze olan ıspanakları seçebilirseniz, pişirmeden yiyebileceğiniz şekilde, çok güzel salatalar yapmak mümkün. Marul geliyor akla yeşillik denince ama bir çok çiğ yenebilen sebzeyi unutuyoruz salata yaparken. Ekmeksiz köfte için bir şey diyemiyorum çünkü ben ev köftesi çok severim ve köfte de ekmek, soğan, maydanoz konunca güzel olur benim için :) Böyle daha mangallık oluyor sanki.

Ara öğün için küçük bir kek kaçamağı yaptım :) Yanına da ıhlamur. Bol limonlu tabi. Kek yediğim için, içine fazladan bal koymadım :)

Akşam yemeğinde bizim çin çorbası dediğimiz, noodle çorbası vardı :) Farklı olarak noodleları içine bütün olarak değil de, ufalayarak atıyoruz. Gayet lezzetli oluyor. Bu şekilde fazla da nişasta almamış oluyorum. Suyundan fazla alıp, noodledan kısıyorum :) 

Diyet tariflerinizi bizimle paylaşın, blog'da yayınlayalım :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -