10 Mart 2014 Pazartesi

4. haftanın ilk listesiyle fazlasıyla doyurucu yemeklerle dolu bir haftaya daha başladık :)

Açıkçası o kadar güzel bir liste olmuş ki bu sefer, biz bile pek değiştirecek bir şey

bulamadık :) Kahvaltı için haşlanmış yumurta demiş. Çok sevindim çünkü geçen hafta yumurtaya hasret kalmıştık :) İki dilim de peynir. Fazlasıyla protein dolu bir kahvaltı. İsterseniz iki yumurta yapıp, peyniri azaltabilirsiniz. Her yazımda da paylaşıyorum nerdeyse ama, bir daha söyleyeyim peyniri çok sevdiğimi :) Bu yüzden peyniri azaltmayı düşünmüyorum şu ara. Bol elma sirkeli bir salata hazırladım yanına da. Salatalık, domates ve bol bol maydanoz koydum. Zeytin hakkımı da siyah zeytinden yana kullandım.

Bu haftanın önemli farkı listede ekmek olmaması. Biz dayanamazsak muhtemelen ekleriz kendimize göre :) Ama gene de dayanabildiğimiz yere kadar böyle devam edeceğiz. Bunun yerine sebze yemeklerine 1-2 kaşık bulgur atıyoruz. Olmazsa bulgur pilavı olarak da ekleyebiliriz listeye :) 

Ara öğünler için bol bol meyvemiz var. Bu soğuk kış aylarında doğal yollardan bol bol vitamin almak için birebir. Ben ara öğünüm için ekşi yeşil bir elma seçtim. Yanına da bir kaç ceviz :)

Öğünlerde biraz sadeleştirmeye de gidilmemiş değil yeni listede. Bu bizim işimizi de fazlasıyla kolaylaştıracak. Hem basit, hem de çok lezzetli salatalar denemiş olacağız. Ben klasik, diyetlerin de vazgeçilmezi olan tavuklu salatayla başladım bu haftaya. Bol bol yeşillik koydum. Buna kızarmış ekmek çok yakışırdı diye düşünmeden de geçemedim :) Başka bir listede bunu kullanırız artık. Yanına da soda aldım. İçine de biraz limon sıktım. Soğuk soğuk güzel oldu :)

Ara öğün için grisini vardı. Yanında da yeşil çay içtim. Aslında bir üyemizin de yazdığı gibi kuru incir ve kuru yemişlerle çok daha rahat oluyormuş yeşil çayın içimi :) Grisiniyle pek olmuyor ama, yeşil çay metabolizmayı hızlandırmak için öğünlerimizde mutlaka bulunmalı.

Akşam yemeği için uzun zamandır kullanmadığımız, tadını da çok özlediğim bir sebze olan semizotunu seçtim. Hem içine bulgur da konunca çok güzel oluyor yemeği. Bu şekilde ekmek ihtiyacımızı da karşılamış oluyoruz. Hem ıspanak gibi semizotu da suyunu saldığı için pişirirken yağ koymamıza bile gerek kalmıyor. Yanına da bir kase light yoğurtla çok doyurucu bir akşam yemeği oldu :)

Bu arada karnıbaharla yapılan bir pizza tarifi buldum, en kısa zamanda sizinle paylaşmak istiyorum :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -