6 Mart 2014 Perşembe

3. haftanın listesindeki değişikliklere alışmaya başladım :)




Alışmaya başladım ama artık bu sabah bir değişiklik yapmak istedim çünkü çok aç kalktım ve bir an yoğurdun beni doyurmayacağını düşündüm :) Kendime tam buğday ekmeğine beyaz peynirli ve domatesli tost yaptım. Yanına da salatalık dilimleyip tuzladım. Kahvaltıda ekmek yemeyi özlediğimi fark ettim :) Bir de bitki çayı demledim kendime. İçine de bir dilim limon koydum.

Ara öğün için bu haftanın vazgeçilmezlerinden olan badem ve kuru kayısıdan bir kaç tane aldım. Kuruyemiş yedirdikçe yediriyor ama, kendini tutmayı bildiğinde de faydası çok :) Yanına da kahve yaptım. Biraz light süt ilave ettim. Kuruyemişin yanına sade kahveyi yakıştıramadım :)

Öğle yemeğinde patates püresi ve bonfile vardı. Patates püresini çok abartmadan yedim ama tadını da çok özlemişim. En kısa zamanda listeye patates eklemek lazım :) Hafif domates sosluydu et. Biraz ıslanınca yemesi daha güzel oluyor kırmızı eti. Yağsız da olduğu için sert oluyor yoksa. Blog'da da güzel bir et sosu tarifimiz var, daha önce de bahsetmişizdir yazılarda ama ben gene de tekrarlıyim :) Kırmızı Et Sos özellikle kırmızı etlerinize çok güzel lezzet verecektir :)

Ara öğün için iki adet mandalina yedim. Sabah meyveli yoğurdu geçtim ama ara öğünlerdeki meyveleri atlayamam :) Zaten öyle bir niyetim de yok, meyveyi çok sevdiğimi her yazımda söylüyorum.

Akşam yemeği için kırmızı mercimek çorbası vardı. Yeşil mercimeği de çok seviyorum, kırmızıyı da. Limonlayabildiğim her çorbayı çok seviyorum daha doğrusu. Tabi ki gene biraz limonu abartıp "çorbalı limonata" içmiş gibi oldum ama olsun :) Yanına bir dilim tam buğday ekmeği kızarttım. Biraz da içine attım baharatlayıp. Çok güzel bir kıtırlık verdi. Çoban salatası da eklenince doyurucu ve tadına doyum olmayan bir akşam yemeği oldu :)

Siz yeni listeye alışabildiniz mi?

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -