4 Mart 2014 Salı

3. haftaya değişik bir listeyle başladık :)


Kahvaltıda kendime bir kase light yoğurt aldım ve içine 3 kaşık müsli koydum. Portakalı da dilimleyip içine attım. Eğer kıtırlık seviyorsanız siz de benim gibi içine fındık atabilirsiniz :) Bu haftanın kahvaltılarının porsiyonları çok büyük değil ama, tatlı ihtiyacını karşılayıp gün içinde bize enerji veriyor.

Ara öğün için pek alışkanlığım olmayan bir çay olan yeşil çaydan aldım. Tadını çok sevemesem de metabolizmayı hızlandırmak için ara öğünlerde detoks suyu yerine kullanmaya karar verdim :) Yanına da 2 kepekli grisini ile güzel bir öğün oldu. Yeşil çayı tatlandırmak için güzel önerileriniz varsa sabırsızlıkla bekliyorum, çünkü içmekte çok zorlanıyorum :)

Öğle yemeği için diyetlerde çok yediğimiz ama günlük hayatta bizlerin çok tercih etmediği türden haşlanmış sebze yedim :) Ben diri diri haşlanmış sebzeleri çok seviyorum. Yemek şeklinde yemektense, bu şekilde salata gibi yemek daha çok hoşuma gidiyor. Hafif bir ekşilik verince elma sirkesiyle daha da bir hoş oluyor :) Haşlanmış karnıbahar ve kabak vardı. Üzerine biraz da dereotu koyup renklendirdim. Acı seviyorsanız, pul biber ve yoğurt da çok yakışabilir bence :)

Sonraki ara öğünde kuru kayısı ve bir kaç adet ceviz yedim. Kuru yemişlerin yanında bitki çayı çok güzel gidiyor. Soğuk bir şeyler isterseniz ilk hafta da tavsiye ettiğimiz Doğadan'ın form soğuk bitki çaylarını deneyebilirsiniz :)

Bu hafta değişik olarak akşam yemeklerinde çorba var listede. Kış aylarının vazgeçilmezidir çorba :) Güzel bir değişiklik olmuş bence. Daha önce de söylediğim gibi en sevdiğim çorbalardan biri olan tarhana çorbasından içtim akşam yemeği için. Bol acılı ve biberli tarhana çorbası insanın içini ısıtıyor :) Yanına da bir dilim tam buğday ekmeği kızarttım. Kızarmış ekmek ve çorba çok yakışıyorlar. Bol yeşillikli bir salatayla da öğünü güzelleştirdim :)

Bu haftaki değişiklikler sizin de hoşunuza gitmiştir umarım :)

Gizem

{ 2 yorum... read them below or Comment }

  1. Yeşil çayın yanında kuru incir, kuru kayısı tarzı şeyler yerseniz içimi daha güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ediyorum, deneyeceğim :)

    YanıtlaSil

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -