1 Mart 2014 Cumartesi

2. haftanın sonlarına yaklaşırken tartılmaya yakın öğünleri biraz daha hafifletmeye başladık diye düşünüyorum :)


Bu sabah süt içmek istedim, fakat pek kahvaltıların yanında süt içebilen biri değilim. Ya kahveyle ya da corn flakesle süt içiyorum. Bu yüzden listedeki kahvaltımı corn flakes olarak değiştirdim :) Bir kase soğuk sütün içine sade Nesfit ve meyveli müsliden karıştırarak koydum. Sabah kahvaltımı bu şekilde televizyon karşısında yaptım. İsterseniz içine yarım muz da doğrayabilirsiniz. Hem enerji verir, hem de tatlı ihtiyacınızı fazlasıyla karşılar :)

Detoks suyunun tadından sıkıldıysanız, içine biraz daha limon sıkın ve taze nane atın, limonata havası veriyor. Veya o gün için ara öğün meyvenizi sıkıp, detoks suyunuzla karıştırın. Değişiklik ara öğünleriniz için iyi olabilir :) Yanına bir kaç fındık alıp, bu ara öğünde de detoks suyunu içtim.

Öğle yemeği için meyveli yoğurt demiş ama, evde yeni yapılmış bol dereotlu sıcak kabak yemeği dururken elim pek meyveli yoğurda gitti diyemem :) Bir kase de light yoğurt aldım yanına. İsterseniz bir dilim tam buğday ekmeğiyle de yiyebilirsiniz.

Ara öğünde karışık bitki çayı hazırladım kendime. Yanına da kepekli grisini aldım. Bitki çayının içine bir dilim limon ve çubuk tarçın atmayı da ihmal etmedim tabi ki :) Havalar böyle soğumuşken, sıcak bitki çayları insanın içini ısıtıyor. Hasta olmayı beklememek lazım bitki çaylarını içmek için :)

Akşam yemeğinde dışarda olduğum için, Ramiz Köfte'den bir porsiyon ızgara köfte yedim. Yanına da bol yeşillikli bir salata hazırladım kendime salata barından. Renklendirmek için de biraz kırmızı lahana koydum. Doyurucu ve çok lezzetli bir akşam yemeği oldu benim için :)

Dışarıda yemek yeme alışkanlıklarımızı da değiştirince, kilo vermek hepimiz için daha kolay olur umarım :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -