25 Şubat 2014 Salı

Midemizi daha da hafifletmek için diyet listemize yeni getirdiğimiz düzenle, bir gün daha bitti :)

Sabah kendime klasik bir kahvaltı hazırladım. Listeye zeytin girmiş olması beni çok mutlu etti, çünkü tam bir siyah zeytin hastasıyım :) Haşlanmış yumurta çok tercih etmesem de tok tutması açısından kahvaltılara koymak yararlı olabiliyor. Bu sabah da bir değişiklik yaptım, ve kahvaltıma bir adet haşlanmış yumurta ekledim. Bol karabiber, pul biber ve kekikle renklendirdim. Kızarmış tam buğday ekmeğinin yanına, geçenlerde markette dolaşırken keşfettiğim light karper peynirinden aldım. Beyaz peynirden sıkılanlar için güzel bir değişiklik olabilir bence :) 

Ara öğün için bu hafta denemeye başladığımız detoks suyundan bir bardak aldım kendime. Pazar gecesinden hazırlıyorum ben. Cam şişeye buzdolabına koyunca, aklıma geldiğinde içmesi çok pratik oluyor :) Elmalı bu detoks suyunun yanına bir tane daha meyve gitmez diyebilirsiniz ama, benim gibi meyveyi çok sevenler için bu geçerli değil :) Özellikle kış meyvelerinden portakal, benim için bir öğün bile olabilir.

Öğle yemeğinde pratik ama, hem doyurucu, hem de tat bakımından benim çok sevdiğim, tavuklu salata yapmaya karar verdim :) Bol bol elma sirkesi koyuyorum ben. Hem bu şekilde yağ koymamış oluyorum. Hatta bazen tuz ihtiyacını bile gidermiş oluyor. Soslar her zaman yemeklerin kurtarıcıları oluyor :) Diyet diyince insanın aklına her şeyi sade yemeliymiş gibi bir izlenim geliyor. Tariflerimizde kullandığımız soslarla bu düşünceleri yıkmaya da çalışıyoruz ayrıca. Sağlıklı, ve özellikle kızartmadan yaptığınız lezzetli sosları, yemeklerinizde bol bol kullanabilirsiniz. Bu şekilde diyeti de zevkli bir hale getiriyoruz :)


Yemeklerden önce tüketeceğimiz detoks suyunu da akşam yemeğinden önceki ara öğünümde değerlendirdim. Bir bardak detoks suyunun yanına, biraz fındık aldım. 5 adet yazıyor ama ben pek miktar belirtmeyi sevmiyorum. 4 de olabilir 6 da, sonuçta 2. haftaya girdik ve az çok miktarlarını kendi kafamızda ayarlayabiliyoruz :)

Akşam yemeği için yapımı da basit sebzelerden biri olan ıspanağı seçtim. Kendi suyunu saldığı için yağ bile koymama gerek kalmıyor. Yanına da bir kase yoğurt ve bir dilim tam buğday ekmeğiyle hafif, ama doyurucu bir akşam yemeği geçirmiş oluyorum :) Her zaman söylediğimiz gibi, ekmekten sıkıldıysanız, sebze yemeğinizin içine bir miktar bulgur atarsanız, yemesi sizin için daha keyifli olabilir :)

Detoks suyunun faydalarını hepimiz için merakla bekliyorum!

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -