22 Şubat 2014 Cumartesi

Diyette bir günü daha atlattık mı demeli? :)

Bu sabah özlediğim bir lezzetle güne başlamak istedim. Hızlı ve kolay yapımıyla herkesin vazgeçilmezi olan tost tabi ki! Tam buğday tost ekmeğinin arasına domates ve beyaz peynir koydum. Yanında da çayla çok güzel gitti. Çayı şekersiz içiyorum ben de uzun süredir. Ama buna alışmamı kolaylaştıran şey, açık çay içmem oldu. Belki sizin de işinizi kolaylaştırabilir :) Henüz tartıyla yüzleşmedim ama ben kendi suratımda bir küçülme hissediyorum. Belki de vücuduma girmeyen yağlı sağlıksız besinlerin eksikliğini hafiflik olarak hissediyorumdur :) Bir de sanki cildime de iyi geliyor sağlıklı beslenmek. Hemen etkisini gösterdi.. O değil de şaka maka diyetin ilk haftasını bitiriyoruz! Ee bazı farkları görmeye başlamamız çok normal değil mi? :)

Bugün saate dalıp, ara öğünü unutmuşum. Saatin farkına vardığımda 1 buçuk olmuştu bile. Ben de çok da gecikmesin öğün diye evde olanları yedim. Bol sebzeli bulgur pilavının yanına başka bir şey aramıyor insan. Sonuçta değişiklik değişiklik diye tutturup, evdeki yemekleri de çöpe atacak değilim :) Yanına da cacıkla öğle yemeğini aradan çıkarmış oldum. Hem doyurucu oldu, hem evdekileri değerlendirdim, hem de vakitten kazanmış oldum :)

İkindi vakti geldiğinde çayla en sevdiğim atıştırmalıklardan biri olan grisiniyi yedim. Diyete başlamadan önce, televizyon karşısında sürekli patlamış mısır yerdim. Şimdi onu grisiniyle değiştirdim. Hem grisini doyuruyor, hem de herkes sever grisiniyi, çıtır çıtır! Gerçi ben bazen durduramıyorum kendimi, insanın yedikçe yiyesi geliyor. Yanına çay olarak da meyve çayı tercih ettim. Lipton'un meyve çaylarının aromalarını çok beğeniyorum. Bunun dışında aktardan kendiniz istediğiniz bitkileri alıp, zevkinize göre de karışımlarınızı yapabilirsiniz. Çok güzel cam demlikler var bitki çaylarınızı yapabilmeniz için. Hem görüntüsü de çok hoş. İnsanın sürekli bitki çayı yapası geliyor :) Hem de kullanımı basit.

Bayadır balık yemediğimi fark ettim ve akşam yemeğine balık yapmaya karar verdim! Fırında bol domatesli, biberli, soğanlı balık pişirdim kendime :) Limonu ne kadar çok sevdiğimden bahsetmiştim size. Balığı pişirirken ince limon dilimlerini de balığın üzerine ve içine koyuyorum. Aromasını çok güzel veriyor. Yanına da tahmin edebileceğiniz gibi, balığın yanına en çok yakışan yeşillik olan rokadan salata yaptım! Bizim çok sevdiğimiz bir tarif olan Renkli Roka Salatası'nı da deneyebilirsiniz :) 

Şimdiden afiyet olsun!
Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -