21 Şubat 2014 Cuma

Umarım herkes güzel bir cuma günü geçirmiştir :) Şahsen benimki çok güzeldi.. 

Haftanın son iş/okul artık ne derseniz günü bitti, haftasonu geldi.. Burada paylaşımlarımıza başlayalı henüz 5 gün oldu ve şimdiden bir sürü insanla tanıştık :) Hepinize başarı dilekleriniz, tavsiyeleriniz, yorumlarınız yani özetle bize verdiğiniz destek için çok çok teşekkürler :) Akşamları twitter, instagram, facebooktan bakıp, bize yazdıklarınızı okuyunca hem bizler çok motive oluyoruz, hem de bizim durumumuzda ne kadar çok insan olduğunun farkına varıyoruz. Umuyoruz ki bu diyet savaşını veren herkes istediği hedeflere hemen ulaşsın:)

Şimdi günlüğe dönmek gerekirse, sabahları rutinden sıkıldım, ve güne meyveli bir yoğurtla başladım.. Hem pratik, hem tatlı ihtiyacınızı da karşılayıp sabahtan size enerji vermiş oluyor. Üşenmezseniz kendiniz de yapabilirsiniz meyveli yoğurdunuzu. Portakalın da en güzel ve bol olduğu kış mevsiminde, portakallı yoğurt yapmayı tercih ettim. Light yoğurdumun içine küçük dilimler halinde kestiğim portakalları attım. İçine de birkaç tane badem atarsanız hem kıtırlık hem de tat vermiş oluyor :)

Dün bir yorum aldık, şeker içeren şeyler yediğimize dair.. Ama bizim diyetlerimiz günde 1000 kalori civarında olacak şekilde hazırlandı. Yediğimiz şekerlerin işlenmiş şeker olmamasına tabi ki dikkat ediyoruz. Vücudumuzun şekere de ihtiyacı var sonuçta.. Meyvelerden, ya da diğer öğünlerden aldığımız şekerler doğal şekerler olduğu için, biz tüketirken sorun yaşamıyoruz. Herkesin kendi tercihi tabi ki, ama meyveli yoğurt bizim vazgeçilmezlerimizden birisi :) Karşınıza, çoğu diyet listesinde de bu şekilde çıkacaktır diye tahmin ediyorum..

Hep konuyu değiştirip duruyorum ama ara öğünde kalmıştık :) Saat 11'e yaklaşırken midem de alarm vermeye başladı. 1 yeşil elma midemi susturmaya yetti, hatta eskisine göre çok daha fazla doygunluk hissi verdi. Midem gerçekten küçülüyor sanırım :) Umarım siz de hissediyorsunuzdur bunu :)

Öğlen yemeğinde yemek yapmaya üşenenler için (bkz. ben), güzel bir omlet hem protein ihtiyacımızı hem de içine atacağımız sebzelerle karbonhidrat ihtiyacımızı kolay bir şekilde karşılar bence. Hem de evdeki sebzeleri değerlendirmenin de güzel bir yolu bu. Mantarları büyük büyük doğrayıp içine attım yumurta ve süt karışımının. Tavada çok az bir yağ ile soğanları kavurduktan sonra, karışımı döktüm. Pişmeye yakın üzerine maydanozları attım. Baştan eklemek yerine, sonlara doğru koymayı tercih ediyorum, bu şekilde yeşillikler daha diri kalıyor, hem de faydalarından daha çok yararlanmış oluyoruz. Korkmayın, tavaya yapışması tamamen yağı azalttığımızın bir belirtisi :) En tepesinide gene mantar e salatalık turşusuyla süsledim.. Çok lezzetliydi, söylemeden geçemeyeceğim :)

Evde ne var ne yok diye ararken, fesleğenli Special K bisküvilerimi buldum! İkindi için çok güzel bir atıştırmalık, hem de en sevdiğim :)

Akşam için, güzel bir kış sebzesi olan kerevizi, zeytinyağlı yapmaya karar verdim. Patates koymadım, yarım havuç dilimledim. Arpacık soğan koyarak değişiklik yaptım. Hem tat, hem de görüntüsü açısından değişiklik diyet boyunca iyi oluyor. Kereviz yaprakları da kerevizin kendisi dışında çok güzel bir aroma veriyor. İçine koyarsanız siz de bunu fark edeceksiniz. Kereviz zaten başlı başına güzel bir sebze yemeği oldu, yanına salata yakıştıramıyorum. O yüzden tabağımı büyük marul yapraklarıyla süsleyip, üzerine kereviz yemeğini koydum. Bol limonlayarak yedim..

Görüşürüz!
Pelin :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -