28 Şubat 2014 Cuma

Bu hafta bir sürü değişiklik oldu hayatımda.. İşe başladım ben :) 




Artık haftanın iki günü okulda, üç-dört günüde ofiste olacağım. İşe başladığım için çok memnunum ama diyet durumlarım baya bir karıştı ne yazık ki.. 

Sabah çok erken kalktığımdan düzgün bir kahvaltı yapamıyorum. Hemen kahve içip evden çıkmam gerekiyor. Bu sabah araya bir domatesli, beyaz peynirli bir tost sıkıştırdım ama. 

İşe geldiğimde pek vaktim olmuyor.. O yüzden ara öğün yiyemiyorum ne yazık ki. Bu baya sıkıntı çünkü saat 12'yi iple çeker bir hale geldim. Çok acıkıyorum, midemden sesler geliyor resmen :) Öğle yemeğini burada bir ablamız yapıyor ve ne çıkarsa onu yemek durumunda kalıyorum. Bide o açlıkla, hiç porsiyon morsiyon bakamıyorum, hepsini hop diye 5 dakikada silip süpürüyorum :) Mesela bugün biberli tavuk sote, beyaz pilav ve havuç salatası vardı menüde. 

Her ne kadar ara öğün yiyemesemde detoks suyum yanımda :) Onu sürekli içiyorum, termosumda taşıyorum. Ama akşam yemeğinden önce de bir gıda girmiyor vücuduma sadece detoks suyunu içebiliyorum.. Çay, kahve zaten sürekli elimde bir bardak.. Suyuma da çok dikkat ediyorum. Sürekli mutfaktan su alıyorum. 

6'da çıkıyorum ofisten, ve eve gitmem 6.30 oluyor neyse ki ofis eve yakın :) Annem de hazırlamış oluyor yemeğimi. Zaten bekleyecek, yemek yapacak gücüm kalmamış oluyor eve geldiğimde. Ispanak yapmış annem, gayet de güzel olmuş, ellerine sağlık annecim :) Yanına da kocaman bir kereviz salatası.

Yazının başında demiştim ya diyeti kötü etkiliyor diye, bu programa sporu sığdıramıyorum ne yazık ki. 

İşim aslında tüm gün bilgisayar başında, hep oturarak geçiyor. Buna rağmen üzerimde bir ağırlık, sanki hareket etsem dağılacakmış gibiyim.. Geriye sadece yürümek kalıyor. Biraz alışayım bu rutine yürüyerek eve dönmeye çalışacağım akşamları.. bakalım neler olacak :)

Hepinize sevgiler :)
Pelin:)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -