27 Şubat 2014 Perşembe

Diyette 2. haftayı da yarıladık :)

Bu sabah kendime sade bir kahvaltı hazırladım. Erken kalkmakta çok zorlandım, bu yüzden çok üzerinde durmadım. Ama gene de karnımı doyurmayı ihmal etmedim :) Şekersiz çayımın içine bir dilim limon attım. Yanına da biraz light beyaz peynirle, zeytin aldım. Light beyaz peynirin tadını pek sevdiğimi söyleyemem. Normalde peyniri çok severim, ve bazen sadece peynir yediğim bile olur :) Bu yüzden sevmesem de light beyaz peynir tercih ediyorum. Yoksa bazen fazla kaçırabiliyorum peynirin ayarını :) Domates ve salatalık doğramaya üşenmiyorum, çünkü benim için öğünü tatlandıran ve renklendiren en güzel şey salata. Ben pek ekmek aramıyorum kahvaltıda ama tam doyma hissi de alamıyorum ekmek olmadan açıkçası. O yüzden bir dilim de tam buğday ekmeği yedim :)

Ara öğünde detoks suyunu ihmal etmedim. Vücuttaki şişkinliği atmak için birebir. Etkisini uzun süreli kullanımda daha iyi göreceğimizi umuyorum :) Meyve aroması çok yoğun olduğu için yanında meyve yemek istemeyebilirsiniz. Benim için sorun olmuyor ama siz fındık, badem veya ceviz tercih edebilirsiniz :) Uzun süredir yemediğim, tadını çok sevdiğim kiviyi tercih ettim ben bu ara öğünde meyve olarak.

Öğle yemeği için listede sandviç vermiş ama bayadır balık yemediğim için balık yemek istedim. Çareyi blog'da da tarifini bulabileceğiniz Denizden Çıkmış Sandviç yapmakta buldum! Çok lezzetli bu ton balıklı sandviç tarifimizi mutlaka denemelisiniz :) Yanına da yoğurt hakkımı ayran yaparak değerlendirdim.

Ara öğün vakti geldiğinde çok da acıkmadığımı hissettim. Sandviç fazlasıyla doyurmuştu beni :) Ama gene de detoks suyundan bir bardak içtim. Yanına da bir kaç fındık aldım.

Uzun süredir karbonhidratı fazla kaçırmıyorum, bu yüzden bir değişiklik yapıp makarna yemeye karar verdim :) Marketlerde rahatça bulabilirsiniz diye düşünüyorum kepekli makarnayı. Açıkçası tadı benim için çok fark etmiyor. Biraz da peynirle süsleyince, basit ve doyurucu bir lezzet oluyor :) Yanına da bol yeşillikli bir salata hazırladım. 

Siz de lezzetleri diyetinize nasıl uyarladığınızı bizimle paylaşırsanız, listemize biz de ekleriz :)

Gizem

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Bizler..

Merhabalar :) !
Bizler Gizem ve Pelin..
Diyet Günlüğümüze hoş geldiniz!

twitter facebook google plus Instagram
Follow on Bloglovin

Popular Post

!!!

Bize Katılın!

Bizi nereden buldunuz?

- Copyright © Diyet Günlüğümüze Hoş Geldiniz.. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -